Увійти за допомогою:
Слідкуйте за нами:
Розділи новин
  • Нові публікації
  • Коментують
  • УСПІННЯ ПРЕСВЯТОЇ ВЛАДИЧИЦІ НАШОЇ БОГОРОДИЦІ І ПРИСНОДІВИ МАРІЇ
    Історія Успіння Божої Матері Тропар, величання, кондак свята Успіння…
  • Біблія українською для твого Android-смарфону
    Завантажуй додаток Біблія на Google Play :) Мова: українська …
  • АллатРа - обережно! секта!
    Протягом останніх років в Україні виникла і почала поширювати свою…
  • Як молитися за померлу людину в перші дні після смерті?
    Коли тіло померлого обмиють, зодягнуть, то відразу ж читають канон,…
  • Популярне
  • УСПІННЯ ПРЕСВЯТОЇ ВЛАДИЧИЦІ НАШОЇ БОГОРОДИЦІ І ПРИСНОДІВИ МАРІЇ
    Історія Успіння Божої Матері Тропар, величання, кондак свята Успіння…
  • Опитування
    Ти святкуєш 8 липня православний День закоханих?
    так
    ні
    святкую день Валентина
    а що це за свято?
    • Хмаринка теґів
    • Календар
    • Архів
    «    Вересень 2018    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    Серпень 2018 (1)
    Липень 2018 (3)
    Червень 2018 (1)
    Травень 2018 (1)
    Квітень 2018 (2)
    Лютий 2018 (3)

    Знайшли помилку?

    Виділіть слова з помилкою і натисніть Ctrl + Enter

    Убогі духом

    Убогі духом
    Нагірна проповідь Христа - осередок християнства - віри, яка, за словом апостола Павла, «для іудеїв спокуса, а для еллінів безумство».
    «Блаженні вбогі духом». Хибність або неточність тлумачення цієї заповіді і справді здатна видатися і «божевіллям», і «спокусою».
    Для людей, далеких від Церкви, слова про «убогих духом» звучать скандально: якщо християнство - релігія слабких і убогих, а я не такий, значить, правильно, що я не християнин. Всередині церковної громади хибно зрозумілий ідеал духовної убогості час від часу викликає безумство у вигляді так званої «концепції порятунку через гріх»: не згрішив - не покаєшся, не покаєшся - не спасешся; отже, ти не згрішив - не врятуєшся.

    Анонс: Хресна хода з м. Івано-Франківська до Манявського монастиря

    Анонс: Хресна хода з м. Івано-Франківська до Манявського монастиряЗ благословення Святійшого Патріарха Київського і всієї Руси-України Філарета відбудеться ХРЕСНА ХОДА з Івано-Франківська до Манявського Хресто-Воздвиженського монастиря.
    Початок Хресної ходи 5.07.2013 р.Б. о 15.00 год. від Свято-Троїцького Кафедрального Собору м. Івано-Франківськ до м. Богородчани, розташування, вечеря, молитва, ночівля у храмі та в наметах (20 км).
    6.07. 2013 о 8.00 – вихід з м. Богородчани до Манявського монастиря (20 км). Прихід в монастир, розташування і Всенічне бдіння (поч. о 16.30), вечеря і нічна літургія, яка розпочнеться о 23:00. Після літургії відбудеться Хресна хода до Блаженного каменя, де буде відслужено акафіст Прпп. Іову та Феодосію Манявським.
    Запрошуємо духовенство, православну молодь, вихованців парафіяльних недільних шкіл та усіх бажаючих віком від 16 років!

    Про християнство

    Про християнствоБути християнином, в якомусь відношенні, дуже просто. Християнин - це учень і друг Христовий. Ці поняття суміжні, але є між ними і відмінність. З одного боку, ми учні Христові, Його послідовники, і ми повинні вчитися від Нього через Євангеліє тому, у що Він вірить, того, чого Він вчить.
    Я не даремно вжив вираз "у що Він вірить". Одного разу в Москві, на сходах готелю "Україна", молодим офіцером мені було поставлено питання:
    - Добре. Ви вірите в Бога, а Бог, у що Він вірить?
    - Бог вірить у людину, - відповів я йому. Це дуже важливий момент у християнському житті: разом з Богом вірити в людину, починаючи з себе самого. Христос недаремно нам говорить, що ми повинні любити себе самих і ближнього, як самих себе.

    Звичка осуджувати - причина внутрішньої самотності

    Звичка осуджувати - причина внутрішньої самотностіОдна з причин внутрішньої самотності - це звичка осуджувати. Можна сказати, що самотність і осудження - це споріднені недуги душі. Той, хто судить іншого, де б він не опинився, завжди буде незадоволений своїм оточенням. Йому здається, що його претензії до ближніх справедливі і незаперечні. Але це, звичайно, помилка. Людина, що дивиться на ближнього крізь призму осудження, бачить його немов у кривому дзеркалі, абсолютно не таким, який той є насправді. Це дзеркало навіть і хороше може перетворити на недоліки. Як з цим боротись? Святі Отці дають просте правило: потрібно думати, що Закон Божий створений особисто для мене. Мені - не можна, ближньому - можна. Це один з головних законів духовного життя, і якщо ми приймемо його всім серцем, то отрута осудження не зможе потрапити в наші душі.

    Опитування "Як часто Ви причащаєтесь?"

    Опитування "Як часто Ви причащаєтесь?"Запрошуємо взяти участь в короткому анонімному опитуванні щодо частоти приймання Святих Тайн.
    Для голосування натисніть тут

    Про Причастя, заборони і виправлення

    Про Причастя, заборони і виправленняЛюди не готувалися належним чином до участі в Євхаристії. Люди жили неєвангельським життям. І тому для того, щоб виправити їх, Церква стала говорити: ви не можете приступати до таїнств, якщо ви не приготувалися належним чином! Якщо ви не живете добродійно, ви не повинні приймати участь в Євхаристії! Але як виправити це? Сказати: «Не приходьте» - або: «Змініть своє життя»? Мета корективи - зміна життя, а не утримання від причастя.
    Отже, те, що ми сьогодні маємо, цю корективу, яка спотворила реальність. Тепер, замість того щоб приступати до Євхаристії, що є природним для участі в літургії, це стало рідкісним винятком. Ви запитуєте: як щодо частого причастя? Людина повинна жити так, якщо б вона повсякчас приступала до Євхаристії. Якщо ми образили когось, ми повинні залишити все і попросити вибачення. Ми повинні постійно молитися. Ми повинні жити за Євангелієм. Ось що вимагає виправлення, а не те, йдете ви чи не йдете до причастя.
    Схиархімандрит Іоаким (Парр)

    Про місіонерство

    Про місіонерствоПричина, чому це так важко, в тому, що Господу не потрібні фарисеї, Йому не потрібні «побілені гроби» (Мф. 23:27). Пам'ятаєте, як у Страсний тиждень ми на всю церкву читаємо грізні слова Спасителя про лицемірів? Ці слова адресовані до нас!
    Ми повинні бути місіонерами. Наше хрещення зобов'язує кожного з нас бути місіонером. Ми повинні проповідувати скрізь, завжди і кожному, але не словами, а життям.
    Належне свідчення того, що ми віддані Євангелією - це святість нашого життя. Любов - це основа нашої віри. Чому це часто вислизає з нашої уваги? Для того щоб жити згідно заповідей Євангелія і займатися місіонерством, нам не треба організовувати ще один який-небудь комітет. Постійно базікаючи про те, що таке Євангеліє, ми настільки засмітили благу звістку, яка в ньому прихована, що Євангеліє втратило життя. Треба не говорити про нього, а жити ним. Якщо ви говорите більше, ніж молитися, проповідуючи, то ви просто "випускаєте пару".
    Схиархімандрит Іоаким (Парр)

    Про покаяння

    Про покаянняУ чому полягає покаяння? Людина, яка відвернулася від Бога чи жила собою, раптом або поступово розуміє, що її життя не може бути повним в тому вигляді, в якому вона його переживає. Покаяння полягає в тому, щоб обернутися обличчям до Бога. Цей момент початковий і рішучий. Коли ми раптом міняємо курс, і замість того, щоб стояти спиною або боком по відношенню до Бога, по відношенню до правди, по відношенню до свого покликання, ми вже зробили перший рух, ми звернулися до Бога.

    Духовність і духівництво (ч.2)

    Духовність і духівництво (ч.2)Духовний отець так само, як простий, звичайний, пересічний священик, повинен бути в змозі бачити в людині невід'ємну красу образу Божого, хоча це може даватися, часом, зусиллям, вдумливістю, побожним ставленням до того, хто до нього приходить. Якщо навіть людина пошкоджена гріхом, духовний отець повинен в ній бачити ікону, яка постраждала або від умов життя, або від людської недбалості або блюзнірства: бачити в ній ікону і благоговіти перед тим, що залишилося від цієї ікони, і тільки заради тієї божественної краси, яка в ній ще присутня, працювати над тим, щоб усунути все те, що спотворює цей образ Божий.

    Духовність і духівництво (ч.1)

    Духовність і духівництво (ч.1)Я хотів би спочатку визначити слово "духовність", тому що зазвичай, говорячи про духовність, ми маємо на увазі певні релігійні вираження нашого духовного життя, такі, як молитва, як подвижництво. Це стає зрозуміло з святоотцівських книг, як, наприклад, книги Феофана Затворника. Говорячи про духовність, як мені здається, треба пам'ятати, що духовність полягає в тому, що в нас діє Святий Дух. І те, що ми називаємо духовністю, зазвичай - це таємничий прояв дії Духа Святого.
    Це положення відразу ставить духівництву дуже чіткі межі, тому що тут йде мова не про те, щоб людину виховувати за якимись принципами, навчити її розвиватися в молитві або аскетично за якими-небудь трафаретами.

    Як читати Святе Писання?

    Як читати Святе Писання?Суттєво важливо, щоб те, що ми читаємо, втілювалося, ставало життям. Прочитана молитва повинна стати програмою дії, а не програмою, яку ми представляємо Богу виконати за нас. Якщо ми прочитали уривок із Писання і він щось значить для нас, він повинен стати життям, тоді він змінить нас достатньо, щоб цей же уривок наступного разу став абсолютно новим, так як ще наступного разу. Але якщо ми не змінимося, то нам буде здаватися, що це просто повторення. Знаєте, це все рівно що відправитися на прогулянку за місто.

    Бути багатим - гріх?

    Бути багатим - гріх?Бути багатим не гріх, гріх – служити багатству та мати накопичування багатства за мету життя. „Ніхто не може служити двом господарям; - каже Господь, - бо або одного буде ненавидіти, а другого любити; або до одного виявлятиме прихильність, а другого зневажатиме.
    Не можете служити Богові й мамоні” (Мф. 6, 24).
    Не багатство є гріхом і лихом, а зайва надія на нього віддаляє людину від Бога.
    З іншого боку, і багатство може бути знаряддям на шляху до спасіння. Для цього воно повинно стати не метою, а засобом.
    Останнім часом в нашому суспільстві все більше з’являється людей, яких можна назвати багатими. Але чи менше одночасно стає жебраків та безпритульних дітей на вулицях? Чи кожний дитячий будинок, лікарня або в’язниця, забезпечені усім необхідним? Нажаль, поки що ні...
    Тому, для тих, хто навчився примножати своє багатство на землі, не зайвим буде навчитися збирати собі багатство і на небі. А для цього, перш за все необхідно навчитися служити ближньому та Богові.
    Сортувати статті за: датою | популярністю | відвідуваністю | коментарями | абеткою