Увійти за допомогою:
Слідкуйте за нами:
Розділи новин
  • Нові публікації
  • Коментують
  • Проповідь у 23-ту неділю після П’ятидесятниці
    Неділя 23-тя після П’ятидесятниці. Зцілення гадаринського…
  • Про святкування Хелловіну
    Більшість бравих шанувальників цього «не святого свята» навіть не…
  • УСПІННЯ ПРЕСВЯТОЇ ВЛАДИЧИЦІ НАШОЇ БОГОРОДИЦІ І ПРИСНОДІВИ МАРІЇ
    Історія Успіння Божої Матері Тропар, величання, кондак свята Успіння…
  • Біблія українською для твого Android-смарфону
    Завантажуй додаток Біблія на Google Play :) Мова: українська …
  • АллатРа - обережно! секта!
    Протягом останніх років в Україні виникла і почала поширювати свою…
  • Популярне
  • Про святкування Хелловіну
    Більшість бравих шанувальників цього «не святого свята» навіть не…
  • Проповідь у 23-ту неділю після П’ятидесятниці
    Неділя 23-тя після П’ятидесятниці. Зцілення гадаринського…
  • Опитування
    Ти святкуєш 8 липня православний День закоханих?
    так
    ні
    святкую день Валентина
    а що це за свято?
    • Хмаринка теґів
    • Календар
    • Архів
    «    Листопад 2018    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
     
    Листопад 2018 (1)
    Жовтень 2018 (1)
    Серпень 2018 (1)
    Липень 2018 (3)
    Червень 2018 (1)
    Травень 2018 (1)

    Знайшли помилку?

    Виділіть слова з помилкою і натисніть Ctrl + Enter

    Преподобний Єфрем Сирін про тих, хто не має в собі любові

    Преподобний Єфрем Сирін про тих, хто не має в собі любовіБідолашний та гідний співчуття той, хто далекий від любові. Він проводить свої дні у сонній маячні. І хто не стане плакати про ту людину, котра далека від Бога, позбавлена світла і живе у темряві? Бо скажу вам, брати: у кому немає любові Христової, той ворог Христу. Правдиво сказано, що той, хто ненавидить брата свого - людиновбивця (Ін. 3:15), і в пітьмі ходить (2:11), і потрапляє в тенета різноманітних гріхів.
    У кому немає любові, той негайно дратується, скоро гнівається, швидко розпалюється ненавистю. У кому немає любові, той радіє про неправду інших, не співчуває тому, хто падає, не подає руку лежачому, не дає поради засмученому, не підтримує того, хто вагається. У кому немає любові, той засліплений розумом, той товариш дияволу, винахідник усякого лукавства, причина сварок, той друг злослівних, співбесідник донощиків, порадник тих, хто ображає, наставник заздрісників, робітник гордощів, ємність для пихи. Словом, хто не придбав любові, блукає манівцями і не знає, що в пітьмі ходить.

    Унікальність новозавітного вчення про любов

    Унікальність новозавітного вчення про любовДля того, щоб викласти усю глибину і багатогранність християнського вчення про любов, показати властивості новозавітної любові, плоди, якими вона рясно нагороджує тих, хто в ній вдосконалюється, недостатньо одних лише теоретичних, відірваних від життя міркувань. Свята Христова Церква має цілий сонм духоносних мужів, життя яких може служити прикладом того, як істинна духовна любов перероджує усю природу людини і приводить до єднання з Богом. І першими серед них, безперечно, є улюблений ученик Христовий, св. ап. і єв. Іоан Богослов, справедливо названий апостолом любові. Нерідко св. Іоана зображають у вигляді смиренного і покірного юнака неземної краси, з ніжними рисами, з печаттю повного спокою на чолі. Без сумніву, що така уява про апостола Іоана грунтується на одній з особливостей його вчення, - вчення про любов. Любов'ю сповнені усі його писання, любов золотою ниткою проходить через все його життя.

    Проблемність духовного життя творчої особистості в сучасній Україні (соціо-психологічний підхід)

    Проблемність духовного життя творчої особистості в сучасній Україні (соціо-психологічний підхід)Сучасний світ не просто вимагає, але й надає широкі можливості для професійного зростання людей, розбудови їх кар'єри, проте, в ньому є ціла низка вад, зокрема, низький рівень духовності зверху до низу - від перших осіб до простих громадян. В науковій літературі останнім часом закріпилося розуміння кар'єри, як просування творчої особистості по щаблях виробничої, майнової, політичної, адміністративної та іншої ієрархії, розгляд її лише як реалізатора завдань, які виконуються індивідом протягом його трудового творчого життя. Проте, немає усвідомлення того, що все це з ласки Божої. Для усвідомлення всього цього потрібно, щоб творча особистість усвідомлювала потребу бути духовною в широкому розумінні цього слова.

    Психологічні основи духовності як чинник формування національної свідомості

    Становлення України, як незалежної держави, її науково-технічний розвиток, освіта, культура, політика потребують діяльності людини з високим рівнем духовності, інтелектуальності та творчого потенціалу.
    Сьогодні перед суспільством постає завдання: переорієнтувати мислення на формування в молоді, студентів бажання та вміння самостійно оволодівати знаннями з різних джерел інформації, застосовувати набуті знання у практичному житті, виробити вміння критично мислити і виховати творчу високодуховну особистість. Тому, що тільки високодуховна особистість може реалізувати себе.
    Поняття «духовність» трактується неоднозначно. Частина вчених пов'язують її з рівнем інтелектуальності особистості, інші -розуміють духовність як активне споживання духовних цінностей, а також їхнє виробництво. А дехто духовність ототожнює з моральністю.

    Християнська свобода або подолання наслідків тоталітаризму

    Християнська свобода або подолання наслідків тоталітаризмуПрагнення до свободи є одним із найголовніших мотивів сучасної людини. Свобода - найпопулярніше поняття нашого часу. Одні хочуть звільнитись від тоталітарного режиму, від партійної ідеології, від колоніального імперіалізму, інші - від фарисейства, моралізму та матеріалізму, від тиску соціального конформізму тощо. Нажаль, головною небезпекою цих прагнень є те, що таке звільнення більшість людей сприймає у негативному сенсі - як ліквідацію тієї чи іншої перешкоди до свободи, як боротьбу з чимось, а не за щось. Відомо, що своїм негативним змістом поняття «звільнення» не може бути вичерпане. Недостатньо лише того, щоб щось прибрати або ліквідувати аби настала свобода.Важливим є з'ясувати позитивне значення поняття «звільнення» або «свободи».

    Про православну молодь

    Про православну молодьНапевно, це важко - бути православним і молодим. Тому що це означає йти проти - йти проти подвійної течії.Бути православним - означає йти проти моди своєї світської компанії. А щоб бути молоддю на парафії, потрібно йти проти парафіяльних забобонів. В одному випадку панівна течія антиправославна, в іншому - антимолодіжна. У нас на парафіях в основному панує психологія бабусь. Але ж у кожного віку своє переживання віри. Своє переживання у немовлят, які Бозю цілують. Своє переживання у дітей, своє у підлітків, у дорослих і людей похилого віку.

    Тяжкість життя і тяжкість смерті

    Тяжкість життя і тяжкість смертіНерідко стверджується, що людина, пізнавши всю тяжкість життя, закінчує його самогубством, будучи роздавлена цією тяжкістю. Можливо, тут і є кінцева правда, але вона поглинута нескінченною брехнею. Навпаки: той, хто дійсно пізнав всю тяжкість життя, не тікає від неї до смерті, але знаходить справжню висоту життя. Однак не можна пізнати всю тяжкість життя, не пізнавши всю тяжкість смерті. Тільки Одна Людина здатна на це: Той, Хто створив життя і є Паном над життям і смертю - Христос ...Одного разу я побачив фотографії колекції розп'ять в Унівській Лаврі на Львівщині. Розп'яття були взяті з місцевих зруйнованих храмів. Багато були понівечені - десь у Христа не вистачало однієї руки або ноги, десь - рук або ніг не було зовсім ..

    Дорога

    ДорогаОдин парубок звернувся до богомільного пустельника:
    - Вкажи мені дорогу, якою найшвидше можна дістатися до Бога!
    Усміхнувшись, пустельник промовив:
    - З'їж-но якийсь із тих грибів!
    - Та вони ж отруйні!
    -Отож-бо! - відповів пустельник.

    До Бога не йдуть найкоротшим шляхом. На це, буває, потрібне усе життя.

    Благодатний вогонь зійшов у 2012 році

    Благодатний вогонь зійшов у 2012 році Благодатний вогонь після молитви зійшов в храмі Гробу Господнього близько 14:49 за київським і єрусалимським часом 14 квітня 2012 року Божого.
    Слава Богу!
    Нагадаємо, згідно Передання, у Велику суботу перед кінцем світу Благодатний вогонь не зійде. Тож, брати і сестри, у нас точно є ще один рік щоб приготувати себе, своє життя до загальної зустрічі з Христом Спасителем. Але не забуваймо, що особиста зустріч з Ісусом Христом може наступити будь-якої миті.
    Хай усіх нас помилує Господь!

    Розмова на тему "Страсний тиждень"

    Розмова на тему "Страсний тиждень"З головою прес-служби ЛПБА Назарієм Лозинським про значення Страсного Тижня розмовляла кореспондент газети “Експрес” Юлія Курій.
    Чому останній тиждень перед святом Воскресіння Христового називають Страсним?
    Слід сказати, що Страсний тиждень – це вже особливий період церковного року, який не входить у період Великого Посту. Це особливий тиждень, сповнений особливих піснеспівів і молитов. Усі богослужіння цього тижня оплакують страждання (слов’янською “страсті”) і смерть Сина Божого, тому і називається цей тиждень Страсним.

    В Манявському скиті замироточила ікона

    В Манявському скиті замироточила іконаНапередодні Великого посту в одному з найстаріших монастирів Прикарпаття - скиті Манявському вдруге замироточила ікона. Образ ігумені Манявської ченці вважають чудодійним і вірять, що він попереджає про чудо. 2008-го ікона почала виділяти рідину, схожу на миро.

    Перелік найбільш поширених гріхів за св. Димитрієм Ростовським

    1. Маловір’я і сумнів. Сумнів у істинності Святого Письма і Передання (тобто в догмах Церкви, її канонах, законності і правильності ієрархії, звершення богослужіння, в авторитетності писань святих отців). Зречення віри в Бога зі страху перед людьми і турбота про земне благополуччя...
    Сортувати статті за: датою | популярністю | відвідуваністю | коментарями | абеткою