Існує один парадокс будь-якої деспотичної системи. Ніхто не встановлював деспотичні системи, якої лозунгом був би той, що вони дійсно збираються нас поневолити. Такою є стратегія Сатани, щоб зробити рабами все людство. В цій статті я не буду розглядати всі минулі “винаходи” Диявола. Також я не буду тут роздумувати про конспірологію та вивчати те, що є неочевидним.
Існує в Диявола така тактика: чорне називати білем, рабство або сваволю називати свободою, а зло добром. Демократія таким чином перетворюється на охлократію (з грец. ohlokratia – влада натовпу). Згідно позиції охлократії толерувати можна все, окрім християнських цінностей. А це породжує людський егоїзм, а також “свободу”, яка означає те, що я можу робити і дозволити робити собі все, що я хочу.
Габріела Кубі у своїй книжці “Гендерна революція: релятивізм у дії” пише: «Статеву відмінність чоловіка та жінки називають соціальним конструктом, а саме винаходом гетеросексуального патріархату. Так начебто через це не лише меншість зазнає пригнічення та дискримінації, а й несправедливо обмежується свобода людини в цілому»[1].
Таку інтерпретацію передбачає термін гендер (англійською gender — рід). До 1960-х рр. психічні або поведінкові властивості, котрі ймовірно відрізняють чоловіків від жінок, називали статевими властивостями або відмінностями. У сучасному розумінні термін ґендер був уведений у науковий обіг американським психоаналітиком Робертом Столлером. Наприкінці 60-х років XX ст. — він запропонував використовувати для позначення соціальних і культурних аспектів статі поняття ґендер, яке до того використовувалося тільки для позначення граматичного роду і тому не викликало жодних конотацій з біологією [2]. Також важливе значення для утвердження цієї ідеології стала операція психіатра Джона Мані, у лікарні Джона Хопкінса у Балтиморі, який у 1960-хх роках заснував першу клініку хірургічної зміни статі (“Gender Identity Clinic”), та став найвпливовішим “науковим піонером” гендерної теорії. Одному з братів, Брюсу Раймеру, під час обрізання у віці два роки пеніс пошкодили так сильно, що він відпав. Щоб полегшити важку долю сина батьки звернулися до доктора Мані, який їм порадив змінити стать хлопчика. Вони так і зробили [3]. Після того він прожив своє життя не щасливо. Він прожив своє життя з дискомфортом та почуттям великого сорому. Тому хотів він жити як чоловік і навіть змінив своє ім’я на Давид. Пізніше він одружився на жінці із трьома дітьми. У 38 років цей хлопець покінчив життям самогубством. Ці негативні факти з його життя гендерні ідеологи та прихильники часто приховують [4].
Просування гендерної ідеології в публічний простір та політику почалося на Всесвітній жіночій конференції в Пекіні у 1995 році. Феміністки різними маніпуляціями проштовхнули гендер на зміну слова “стать”, щоби статеву відмінність між чоловіком та жінкою стала питанням довільного суб’єктивного вибору. За допомогою резолюцій ООН та ЄС це поняття стало політичною стратегією в окремих державах [5].
Однією із найпоширеніших помилок в розумінні поняття “гендер” стосується використання його взаємозамінно із поняттям “стать”. Оскільки соціальна стать не обов'язково збігається з біологічною статтю індивіда, з його або її статтю виховання або з його / її паспортною статтю тому у наукових дослідженнях використовується розуміння ґендера у широкому сенсі. Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) використовує термін ґендер для визначення “соціально обумовлених ролей, моделей поведінки, діяльності, а також атрибутів, які дане товариство вважає необхідними для чоловіків і жінок”[6].
В Україні у 2005 році вже прийняли перший гендерний закон «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» № 2866-IV,11 де вперше вживається термін ґендер [7]. Підміну термінів можна прослідкувати на основі наступного застосування цитати з даного закону: “Метою цього Закону є досягнення паритетного становища жінок і чоловіків у всіх сферах життєдіяльності суспільства шляхом правового забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, ліквідації дискримінації за ознакою статі та застосування спеціальних тимчасових заходів, спрямованих на усунення дисбалансу між можливостями жінок і чоловіків реалізовувати рівні права, надані їм Конституцією ( 254к/96-ВР ) і законами України”. Початковим сенсом є той що жінка та чоловік мають право на рівність, і жінка не може підлягати дискримінації через те, що вона жінка. Ідеологи гендеру надають цьому такий сенс, що гомосексуаліст може мати сім’ю, дітей, проводити гей-паради, пропагувати гомосексуалізм в освіті, змінювати документи, а якщо держава йому не дозволяє - значить, він підлягає дискримінації [8]. З вище сказанного видно, що гомосексуалізм вдало замаскувався під терміном “гендер” захистом прав жінок. Тому до цього залучається велика частина українського суспільства [9].
На практиці гендерна ідеологія означає, що дитину будуть виховувати геї у дитсадочках. Вже не буде дитина вчити українські народні казки, казки Андерсона, братів Грімм, а будуть їх вчити гей казок на зразок “Король і король”, “Гендеробок”, “Как царь ушел в девочки”[10]. Таким чином з наших дітей будуть “виховувати” геїв та збоченців.
В тому числі можуть заборонити вживати такі прекрасні слова, як “батько” та “мати”. Держдепартамент США заборонив вживати слова “тато” і “мама” в офіційній документації. Замість цього в документах вказуватимуться "батько №1" і "батько №2". У Держдепартаменті такий крок пояснили тим, що гендерна ідентифікація батьків просто застаріла [11]. Отакої!
Ще новим “винаходом” є ювенальна юстиція. Суть її полягає в тому, що дітей можуть відібрати силою дітей від батьків і віддати їм на усиновлення геям. Цьому сприяє державна система [12]. Спосіб забирання дітей від традиційних сімей гарно ілюструє історія, яка сталася недавно в Мадриді. Батько сім’ї тримав рік тюрми за те, що дав підзатильник своїй п’ятнадцятирічній дочці. Вона зажадала від батька 500 євро на купівлю нового мобільного телефона. Отримавши відмову, вона влаштувала істерику, запустила вазу в дзеркало, розбивши одне і інше, але після батьківського підзатильника вона образилася та негайно відправилась у поліцію. Згідно іспанського законодавства причиною арешту може послужити зроблене дитині зауваження, наприклад, за погані оцінки в школі або за неприбрану кімнату. Таким може рахуватися навіть підвищення голосу батьків [13]. На щастя в Україні ще не встановлена система ювенальної юстиції, але присутня система ювенальних судів [14]. У лютому 2011 року стався перший офіційний випадок торгівлі українськими дітьми для гомосексуалістів. Самюеля Геляйна замовили бельгійські гомосексуалісти. Скоріше всього його народила сурогатна матір за чималу суму. За українським законодавством діти, народжені в Україні стають громадянами нашої країни, а також першими на нашу дитину претендують громадяни нашої країни. Однак дитину вирішили відправити за кордон. Та й до “батьків”, які відкрито живуть збоченим способом життя [15]. Доведено вченими, що гомосексуалізм є хвороба і її можна вилікувати [16]. Те, що гомосексуалісти не зможуть виховувати дітей довів доктор соціології, адьюнкт-професор в Техаському університеті в Остіні (США) [17].
Проблема гендеру полягає у тому, що вона не є науковою. Вона заперечує очевидні закони природи, які створив Бог. З точки зору біології належність людини до чоловічої чи жіночої статі визначається з моменту зачаття. Розрізняють хромосомну (генетичну), гонадну і анатомічну та геніальну стать. Для хромосомної статі вирішальною є наявність чи відсутність Y– хромосоми у в генетичному наборі. Жіноча стать, крім 44 основних хромосом, передбачає наявність двох однакових хромосом, які позначають літерою Х, отже особи жіночої статі мають генетичну формулу 44+ХХ. Чоловіча стать, крім згаданих 44 хромосом, передбачає наявність хромосом Х та Y. Особи чоловічої статі мають генетичний набір 44+ХY. Науково доведено, що хромосомна стать визначає всі решта елементи статі. Хромосомна стать визначає розвиток статевих залоз (гонад): яєчок у чоловіка і яїників у жінок. Хромосома У або Х активує певні гени, відповідальні за розвиток статевих залоз. Гонади продукують гормони, які впливають на формування статевих органів. Анатомічна стать формується на основі хромосом і гонад. І нарешті – геніальна стать. Її визначають анатомічні особливості на рівні зовнішніх статевих органів. На ембріональній стадії розвитку зовнішні статеві органи формуються під впливом чоловічих або жіночих статевих гормонів. Отже, якщо прийняти позицію, що людина народжується дво або декілька статевою, і що вона нібито сама може вибирати – бути їй чоловіком чи жінкою, це означає перекреслити всю біологічну науку (генетику, біохімію, фізіологію і т.ін.)! Це абсурдні речі![18].
Людина, яка виступає проти встановленого Богом порядку та хоче його змінити згідно своїх егоїстичних намірів виступає проти самого Бога [19]. Встановлений Богом порядок полягає в тому, що є незалежна від нас об’єктивна реальність, якими є моральні цінності (Любов, Добро, Справедливість, Краса і так далі). Особливістю моральних цінностей є їхня пов’язаність із релігією. Моральне зло завжди розглядається як щось спрямоване проти Бога, а моральна доброта – як гармонія з Божественним. Вони єдині уможливлюють людині осягнути подібність з Богом – similitudo Dei. І відмінність християнської етики від секулярної полягає не в тому, що вона має своїм предметом якісь цілковито інакші поняття та категорії, отримані з Божого Одкровення і недоступні природному розумові. Навпаки, християнська етика, визнаючи об’єктивність добра і зла, чеснот і вад, може бути пізнана та визнана неупередженим природним розумом. Фактично всяка об’єктивна етика є одночасно християнською. Відмінність полягає лише в тому, що християнська етика має своїм об’єктом святість – як здійснення чеснот у героїчному, надприродному вимірі, який є сповненням та вершиною всякої природної моральності. І хоча цей рівень моральності неможливо осягнути без Божої благодаті, без Христа, то зрозуміти його можна силами неупередженого природного розуму[20].
Отже Церква виступає проти гендерної революції, бо вона хоче зруйнувати установлений Богом порядок. Ця ідеологія йде на перекір установленим Богом цінностей. Мета гендеристів полягає в тому, що вони як співається у всім відомому комуністичному гімні “Інтернаціоналі” “Мы старый мир разрушим до основанья, а затем мы свой, мы новый мир построим”. І що вони взамін пропонують “старому світові”? Далі за активним включенням в публічний простір гомосексуалістів йде легалізація педофілії та інцесту [21]. Якщо так далі буде, то на нас чекає доля Содому і Гомори.
[1] Габріела Кубі. Гендерна революція: релятивізм у дії. Львів 2012. С. 32.
[2] Stoller R. Sex and Gender: On the Development of Masculinity and Femininity. — New York, 1968.
[3] Габріела Кубі. Гендерна революція: релятивізм у дії. Львів 2012. С. 36.
[4] Брошура ГЕНДЕРНЕ “ВИХОВАННЯ”.C. 22.
[5] Габріела Кубі. Гендерна революція: релятивізм у дії. Львів 2012. С. 32.
[6] What do we mean by "sex" and "gender"? http://www.who.int/gender/whatisgender/en/index.html
[7] http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2866-15
[8] Брошура ГЕНДЕР БЕЗ ПРИКРАС. С. 7-8.
[9] Брошура ГЕНДЕРНЕ “ВИХОВАННЯ”.C. 6-7.
[10] Там же С. 14-24.
[11] http://tsn.ua/svit/derzhdep-ssha-zaboroniv-nazivati-batkiv-mamoyu-i-tatom.html
[12] http://juvenaljustice.ru/index.php
[13] http://www.pro-life.by/antisemejnye-tehnologii/yuvenal-naya-yustitsiya/kogda-opasno-shlepat-detej-ili-kak-lishit-roditelej-prava-na-vospitanie/
[14] http://cherkasy-orthodox.com.ua/index.php/actualno/611-chi-buti
[15] Брошура ГЕНДЕРНЕ “ВИХОВАННЯ”.C. 42.
[16] http://www.youtube.com/watch?v=vltJQNQG4jw (8.16. 2013)
[17] http://love-contra.org/index.php/expert/issue/1083/
[18] http://stopgender.wordpress.com/2012/01/28/біоетичні-погляди-на-проблеми-ґендер/#more-289
[19] http://xic.com.ua/z-zhyttja/21-problema/212-ljudyna-tvorec-obraz-bozhyj-jakyj-sebe-nyshchyt
[20] http://www.ji.lviv.ua/n22texts/husak.htm
[21] http://viranadiylybov.blogspot.com/2013/06/blog-post_6.html
Православний молодіжний веб-портал hram.lviv.ua
Існує в Диявола така тактика: чорне називати білем, рабство або сваволю називати свободою, а зло добром. Демократія таким чином перетворюється на охлократію (з грец. ohlokratia – влада натовпу). Згідно позиції охлократії толерувати можна все, окрім християнських цінностей. А це породжує людський егоїзм, а також “свободу”, яка означає те, що я можу робити і дозволити робити собі все, що я хочу.
Габріела Кубі у своїй книжці “Гендерна революція: релятивізм у дії” пише: «Статеву відмінність чоловіка та жінки називають соціальним конструктом, а саме винаходом гетеросексуального патріархату. Так начебто через це не лише меншість зазнає пригнічення та дискримінації, а й несправедливо обмежується свобода людини в цілому»[1].
Таку інтерпретацію передбачає термін гендер (англійською gender — рід). До 1960-х рр. психічні або поведінкові властивості, котрі ймовірно відрізняють чоловіків від жінок, називали статевими властивостями або відмінностями. У сучасному розумінні термін ґендер був уведений у науковий обіг американським психоаналітиком Робертом Столлером. Наприкінці 60-х років XX ст. — він запропонував використовувати для позначення соціальних і культурних аспектів статі поняття ґендер, яке до того використовувалося тільки для позначення граматичного роду і тому не викликало жодних конотацій з біологією [2]. Також важливе значення для утвердження цієї ідеології стала операція психіатра Джона Мані, у лікарні Джона Хопкінса у Балтиморі, який у 1960-хх роках заснував першу клініку хірургічної зміни статі (“Gender Identity Clinic”), та став найвпливовішим “науковим піонером” гендерної теорії. Одному з братів, Брюсу Раймеру, під час обрізання у віці два роки пеніс пошкодили так сильно, що він відпав. Щоб полегшити важку долю сина батьки звернулися до доктора Мані, який їм порадив змінити стать хлопчика. Вони так і зробили [3]. Після того він прожив своє життя не щасливо. Він прожив своє життя з дискомфортом та почуттям великого сорому. Тому хотів він жити як чоловік і навіть змінив своє ім’я на Давид. Пізніше він одружився на жінці із трьома дітьми. У 38 років цей хлопець покінчив життям самогубством. Ці негативні факти з його життя гендерні ідеологи та прихильники часто приховують [4].
Просування гендерної ідеології в публічний простір та політику почалося на Всесвітній жіночій конференції в Пекіні у 1995 році. Феміністки різними маніпуляціями проштовхнули гендер на зміну слова “стать”, щоби статеву відмінність між чоловіком та жінкою стала питанням довільного суб’єктивного вибору. За допомогою резолюцій ООН та ЄС це поняття стало політичною стратегією в окремих державах [5].
Однією із найпоширеніших помилок в розумінні поняття “гендер” стосується використання його взаємозамінно із поняттям “стать”. Оскільки соціальна стать не обов'язково збігається з біологічною статтю індивіда, з його або її статтю виховання або з його / її паспортною статтю тому у наукових дослідженнях використовується розуміння ґендера у широкому сенсі. Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) використовує термін ґендер для визначення “соціально обумовлених ролей, моделей поведінки, діяльності, а також атрибутів, які дане товариство вважає необхідними для чоловіків і жінок”[6].
В Україні у 2005 році вже прийняли перший гендерний закон «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків» № 2866-IV,11 де вперше вживається термін ґендер [7]. Підміну термінів можна прослідкувати на основі наступного застосування цитати з даного закону: “Метою цього Закону є досягнення паритетного становища жінок і чоловіків у всіх сферах життєдіяльності суспільства шляхом правового забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, ліквідації дискримінації за ознакою статі та застосування спеціальних тимчасових заходів, спрямованих на усунення дисбалансу між можливостями жінок і чоловіків реалізовувати рівні права, надані їм Конституцією ( 254к/96-ВР ) і законами України”. Початковим сенсом є той що жінка та чоловік мають право на рівність, і жінка не може підлягати дискримінації через те, що вона жінка. Ідеологи гендеру надають цьому такий сенс, що гомосексуаліст може мати сім’ю, дітей, проводити гей-паради, пропагувати гомосексуалізм в освіті, змінювати документи, а якщо держава йому не дозволяє - значить, він підлягає дискримінації [8]. З вище сказанного видно, що гомосексуалізм вдало замаскувався під терміном “гендер” захистом прав жінок. Тому до цього залучається велика частина українського суспільства [9].
На практиці гендерна ідеологія означає, що дитину будуть виховувати геї у дитсадочках. Вже не буде дитина вчити українські народні казки, казки Андерсона, братів Грімм, а будуть їх вчити гей казок на зразок “Король і король”, “Гендеробок”, “Как царь ушел в девочки”[10]. Таким чином з наших дітей будуть “виховувати” геїв та збоченців.
В тому числі можуть заборонити вживати такі прекрасні слова, як “батько” та “мати”. Держдепартамент США заборонив вживати слова “тато” і “мама” в офіційній документації. Замість цього в документах вказуватимуться "батько №1" і "батько №2". У Держдепартаменті такий крок пояснили тим, що гендерна ідентифікація батьків просто застаріла [11]. Отакої!
Ще новим “винаходом” є ювенальна юстиція. Суть її полягає в тому, що дітей можуть відібрати силою дітей від батьків і віддати їм на усиновлення геям. Цьому сприяє державна система [12]. Спосіб забирання дітей від традиційних сімей гарно ілюструє історія, яка сталася недавно в Мадриді. Батько сім’ї тримав рік тюрми за те, що дав підзатильник своїй п’ятнадцятирічній дочці. Вона зажадала від батька 500 євро на купівлю нового мобільного телефона. Отримавши відмову, вона влаштувала істерику, запустила вазу в дзеркало, розбивши одне і інше, але після батьківського підзатильника вона образилася та негайно відправилась у поліцію. Згідно іспанського законодавства причиною арешту може послужити зроблене дитині зауваження, наприклад, за погані оцінки в школі або за неприбрану кімнату. Таким може рахуватися навіть підвищення голосу батьків [13]. На щастя в Україні ще не встановлена система ювенальної юстиції, але присутня система ювенальних судів [14]. У лютому 2011 року стався перший офіційний випадок торгівлі українськими дітьми для гомосексуалістів. Самюеля Геляйна замовили бельгійські гомосексуалісти. Скоріше всього його народила сурогатна матір за чималу суму. За українським законодавством діти, народжені в Україні стають громадянами нашої країни, а також першими на нашу дитину претендують громадяни нашої країни. Однак дитину вирішили відправити за кордон. Та й до “батьків”, які відкрито живуть збоченим способом життя [15]. Доведено вченими, що гомосексуалізм є хвороба і її можна вилікувати [16]. Те, що гомосексуалісти не зможуть виховувати дітей довів доктор соціології, адьюнкт-професор в Техаському університеті в Остіні (США) [17].
Проблема гендеру полягає у тому, що вона не є науковою. Вона заперечує очевидні закони природи, які створив Бог. З точки зору біології належність людини до чоловічої чи жіночої статі визначається з моменту зачаття. Розрізняють хромосомну (генетичну), гонадну і анатомічну та геніальну стать. Для хромосомної статі вирішальною є наявність чи відсутність Y– хромосоми у в генетичному наборі. Жіноча стать, крім 44 основних хромосом, передбачає наявність двох однакових хромосом, які позначають літерою Х, отже особи жіночої статі мають генетичну формулу 44+ХХ. Чоловіча стать, крім згаданих 44 хромосом, передбачає наявність хромосом Х та Y. Особи чоловічої статі мають генетичний набір 44+ХY. Науково доведено, що хромосомна стать визначає всі решта елементи статі. Хромосомна стать визначає розвиток статевих залоз (гонад): яєчок у чоловіка і яїників у жінок. Хромосома У або Х активує певні гени, відповідальні за розвиток статевих залоз. Гонади продукують гормони, які впливають на формування статевих органів. Анатомічна стать формується на основі хромосом і гонад. І нарешті – геніальна стать. Її визначають анатомічні особливості на рівні зовнішніх статевих органів. На ембріональній стадії розвитку зовнішні статеві органи формуються під впливом чоловічих або жіночих статевих гормонів. Отже, якщо прийняти позицію, що людина народжується дво або декілька статевою, і що вона нібито сама може вибирати – бути їй чоловіком чи жінкою, це означає перекреслити всю біологічну науку (генетику, біохімію, фізіологію і т.ін.)! Це абсурдні речі![18].
Людина, яка виступає проти встановленого Богом порядку та хоче його змінити згідно своїх егоїстичних намірів виступає проти самого Бога [19]. Встановлений Богом порядок полягає в тому, що є незалежна від нас об’єктивна реальність, якими є моральні цінності (Любов, Добро, Справедливість, Краса і так далі). Особливістю моральних цінностей є їхня пов’язаність із релігією. Моральне зло завжди розглядається як щось спрямоване проти Бога, а моральна доброта – як гармонія з Божественним. Вони єдині уможливлюють людині осягнути подібність з Богом – similitudo Dei. І відмінність християнської етики від секулярної полягає не в тому, що вона має своїм предметом якісь цілковито інакші поняття та категорії, отримані з Божого Одкровення і недоступні природному розумові. Навпаки, християнська етика, визнаючи об’єктивність добра і зла, чеснот і вад, може бути пізнана та визнана неупередженим природним розумом. Фактично всяка об’єктивна етика є одночасно християнською. Відмінність полягає лише в тому, що християнська етика має своїм об’єктом святість – як здійснення чеснот у героїчному, надприродному вимірі, який є сповненням та вершиною всякої природної моральності. І хоча цей рівень моральності неможливо осягнути без Божої благодаті, без Христа, то зрозуміти його можна силами неупередженого природного розуму[20].
Отже Церква виступає проти гендерної революції, бо вона хоче зруйнувати установлений Богом порядок. Ця ідеологія йде на перекір установленим Богом цінностей. Мета гендеристів полягає в тому, що вони як співається у всім відомому комуністичному гімні “Інтернаціоналі” “Мы старый мир разрушим до основанья, а затем мы свой, мы новый мир построим”. І що вони взамін пропонують “старому світові”? Далі за активним включенням в публічний простір гомосексуалістів йде легалізація педофілії та інцесту [21]. Якщо так далі буде, то на нас чекає доля Содому і Гомори.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:
[1] Габріела Кубі. Гендерна революція: релятивізм у дії. Львів 2012. С. 32.
[2] Stoller R. Sex and Gender: On the Development of Masculinity and Femininity. — New York, 1968.
[3] Габріела Кубі. Гендерна революція: релятивізм у дії. Львів 2012. С. 36.
[4] Брошура ГЕНДЕРНЕ “ВИХОВАННЯ”.C. 22.
[5] Габріела Кубі. Гендерна революція: релятивізм у дії. Львів 2012. С. 32.
[6] What do we mean by "sex" and "gender"? http://www.who.int/gender/whatisgender/en/index.html
[7] http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2866-15
[8] Брошура ГЕНДЕР БЕЗ ПРИКРАС. С. 7-8.
[9] Брошура ГЕНДЕРНЕ “ВИХОВАННЯ”.C. 6-7.
[10] Там же С. 14-24.
[11] http://tsn.ua/svit/derzhdep-ssha-zaboroniv-nazivati-batkiv-mamoyu-i-tatom.html
[12] http://juvenaljustice.ru/index.php
[13] http://www.pro-life.by/antisemejnye-tehnologii/yuvenal-naya-yustitsiya/kogda-opasno-shlepat-detej-ili-kak-lishit-roditelej-prava-na-vospitanie/
[14] http://cherkasy-orthodox.com.ua/index.php/actualno/611-chi-buti
[15] Брошура ГЕНДЕРНЕ “ВИХОВАННЯ”.C. 42.
[16] http://www.youtube.com/watch?v=vltJQNQG4jw (8.16. 2013)
[17] http://love-contra.org/index.php/expert/issue/1083/
[18] http://stopgender.wordpress.com/2012/01/28/біоетичні-погляди-на-проблеми-ґендер/#more-289
[19] http://xic.com.ua/z-zhyttja/21-problema/212-ljudyna-tvorec-obraz-bozhyj-jakyj-sebe-nyshchyt
[20] http://www.ji.lviv.ua/n22texts/husak.htm
[21] http://viranadiylybov.blogspot.com/2013/06/blog-post_6.html
Дмитро Тирусь
Православний молодіжний веб-портал hram.lviv.ua