Увійти за допомогою:
Слідкуйте за нами:
Розділи новин
  • Нові публікації
  • Коментують
  • УСПІННЯ ПРЕСВЯТОЇ ВЛАДИЧИЦІ НАШОЇ БОГОРОДИЦІ І ПРИСНОДІВИ МАРІЇ
    Історія Успіння Божої Матері Тропар, величання, кондак свята Успіння…
  • Біблія українською для твого Android-смарфону
    Завантажуй додаток Біблія на Google Play :) Мова: українська …
  • АллатРа - обережно! секта!
    Протягом останніх років в Україні виникла і почала поширювати свою…
  • Як молитися за померлу людину в перші дні після смерті?
    Коли тіло померлого обмиють, зодягнуть, то відразу ж читають канон,…
  • Популярне
    Где то косяк! Проверь правильность строки подключения. Возможно просто нет новостей за последние 30 дней.
    Опитування
    Скільки Вам років?
    до 13
    14-17
    18-23
    24-29
    30-39
    40-50
    більше 50
    • Хмаринка теґів
    • Календар
    • Архів
    «    Жовтень 2018    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
     
    Серпень 2018 (1)
    Липень 2018 (3)
    Червень 2018 (1)
    Травень 2018 (1)
    Квітень 2018 (2)
    Лютий 2018 (3)

    Знайшли помилку?

    Виділіть слова з помилкою і натисніть Ctrl + Enter

    ЗАГАЛЬНЕ ПОСЛАННЯ СВЯТОГО І ВЕЛИКОГО СОБОРУ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ (продовження)

    ЗАГАЛЬНЕ ПОСЛАННЯ СВЯТОГО І ВЕЛИКОГО СОБОРУ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ (продовження)

    ЕНЦИКЛІКА
    СВЯТОГО І ВЕЛИКОГО СОБОРУ
    ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ.
    Про сім'ю, виховання та освіту



    Крит 2016


    ПОЧАТОК ТУТ

    IІІ. Сім’я – образ любові Христа до Церкви

    7. Православна Церква вважає союз любові чоловіка і жінки непорушним, «велику таємницю… по відношенню до Христа і до Церкви» (Еф. 5:32) та сім'ю, яка є його наслідком, є єдиним гарантом народження і виховання дітей згідно з планом Божественної ікономії, «Церква мала» (свт. Іоан Златоуст, Тлумачення на послання до Ефесян, 20. – PG 62, 143), і надає їй належну душпастирську підтримку.

    Сучасна криза шлюбу і сім’ї є результат кризи свободи і зведення її лише до егоцентричної евдемоністичної самореалізації, її ототожнення з індивідуальною незалежністю та автономією, втратою містичного характеру єднання чоловіка і жінки, віддання забуттю жертовного характеру любові. Сучасне секуляризоване суспільство розглядає шлюб, керуючись чисто соціологічними і прагматичними критеріями, вважаючи його лише якоюсь простою формою взаємовідносин поряд з багатьма іншими, які мають право бути законно закріпленими.

    Шлюб є живлена Церквою майстерня життя у любові та неперевершений дар Божої благодаті. «Висока рука» Бога, що «зв'язує», «невидимо стоїть перед тими, що поєднуються, та обручає» їх з Христом та один з одним. Вінці, що покладаються на голови нареченого та нареченої під час здійснення таїнства, зводять до поняття жертви та повного посвячення себе Богу та ближнім. Також вони говорять про життя у Царстві Божому, розкриваючи есхатологічну спрямованість таїнства любові.

    8. Святий та Великий Собор з особливою любов'ю та турботою звертається до дітей та всієї молоді. У різноголосиці взаємовиключних визначень щодо ідентичності дитячого віку Святіша наша Церква пропонує слова Господа «якщо ви не навернетесь і не будете як діти, не вві­йдете у Царство Небесне» (Мф. 18:3) та «хто не прийме Царства Божо­го, як дитя, той не ввійде в нього» (Лк. 18:17), а також все сказане нашим Спасителем тим, хто «забороняє» (Лк. 18:16) дітям наближатися до нього та «спокушає» (Мф. 18:6) їх.

    Церква пропонує молоді не тільки «допомогу», але й «істину» боголюдського нового життя у Христі. Православна молодь повинна усвідомити, що є носієм багатовікової та благословенної традиції Православної Церкви та разом з цим її продовжувачем: вона покликана мужньо зберігати, активно культивувати вічні цінності Православ'я, щоб нести цілюще християнське свідчення. Серед них з'являться і майбутні служителі Церкви Христової. Таким чином, молодь - це не просто «майбутнє» Церкви, а й діяльний вираз її боголюбивого та боголюдського життя у сьогоденні.



    IV. Виховання у Христі

    9. У наш час у сфері виховання та освіти спостерігаються нові тенденції, що стосуються змісту та цілей освіти, а також підходу до дитячого віку, ролі вчителя, учня та сучасної школи. Оскільки освіта займається не просто людиною, як вона є, а тим, якою вона повинна бути та який зміст її відповідальності, само собою зрозуміло, що сформований нами образ людини та сенсу його буття визначають наш погляд і на його освіту. Переважаючі на сьогоднішній день секулярна та індивідуалістична освітні моделі, які виснажують молоде покоління, викликає заклопотаність у Православної Церкви.

    У центрі пастирської турботи Церкви знаходиться освіта, мета якої не тільки інтелектуальний розвиток, але і формування та вдосконалення людини у всій її цілісності як психосоматичної та духовної сутності, згідно триптиху: Бог, людина, світ. Своїм повчальним словом Церква дбайливо закликає народ Божий і особливо молодь до усвідомленої та активної участі у житті Церкви, культивуючи у них «старанніше бажання» життя у Христі. Таким чином, християнська повнота знаходить у боголюдському спілкуванні Церкви екзистенційну підтримку та переживає у ній передбачення воскресіння по благодаті обоження.
    Далі буде...


    Згодом будуть додані усі документи Святого і Великого Собору Православної Церкви. Слідкуйте за оновленнями!


    Читайте також ПОСЛАННЯ СВЯТОГО І ВЕЛИКОГО СОБОРУ ПРАВОСЛАВНОЇ ЦЕРКВИ
    Сподобалося? Розкажи друзям:
    • Коментарі (0)
    • Вконтакті
    • Facebook
    • Довідка
    Бажаєте висловитися?

    Рекомендуємо Вам авторизуватися, в цьому випадку ви зможете підписатися на коментарі до статей і бачити інформацію, приховану від анонімних відвідувачів.

    Без реєстрації на сайті, ви можете залишати коментарі через спеціальні плагіни.
    Вкладка Коментарі - стандартна форма сайту Hram.Lviv.UA
    Вкладка ВКонтакті - дозволяє опублікувати відгук через vk.com
    Вкладка Facebook - дозволяє опублікувати відгук через Facebook.com