Стрітення Господнє, каплиця Св. Трійці, м. Люблін, 1418 р. майстер Андрій і учні
Стрітення Господнє - один з 12 сюжетів з празникового ряду іконостаса.
Стрітення Господнє, 1 пол. 16 ст., Звертів
Зліва бачимо Йосипа із кліткою з голубами, а також Богородицю, що простягає руки до Симеона. Першосвященник схилився, тримаючи тканину, на якій лежить Ісус. Біля Симеона стоїть пророчиця Анна. Іноді присутні і другорядні персонажі. За звичаєм, сцена зображається не в інтер'єрі, а ніби поза ним у саду (з 2-ї половини 17 ст. все частіше надають перевагу інтер'єру). Посередині іноді бачимо престол, наче винесений із Храму на траву. На ньому лежить Біблія як символ Закону. На задньому плані архітектура Храму. Зокрема, за спиною Симеона розташовано двері у Святу Святих із червоною завісою. А також ківорій - вівтарний навіс із чотирма колонами. За звичаєм архітектурні елементи, хоч і стилізовані, проте відповідають сучасним іконописцеві храмам.
Стрітення Господнє, Федуско маляр з Самбора, с. Наконечне, 2 пол. 16 ст.
Також слід згадати про Обрізання Христове - доволі рідкісний сюжет, майже ідентичний за композицією, через що може виникнути плутанина (іноді він розміщений в празничковому ряді замість або окремо від Стрітення). Тут зображено як на восьмий день після Різдва (Лк. 2:21) Еммануїла принесли до Храму, щоб за Законом обрізати Йому крайню плоть. Бачимо як один або двоє священників тримають Ісуса над столом із посудиною. У руках першосвященника ніж для обрізання. Немає Анни, Йосип не тримає голубів.
Стрітення Господнє, Йов Кондзелевич, іконостас Скиту Манявського, 1698-1705 рр.
Окрім того, дуже часто зі Стрітенням плутають унікальну ікону "Собор Якима і Анни" 1466 р. зі Станилі. На ньому зображено як на вісімдесятий день після народження маленьку Марію приносять до Храму. У руках Якима бачимо голубів. Проте з підпису та клейм житія Якима і Анни стає очевидним, що це посвячення первородженої Марії із композицією як у Христового Стрітення.
Стрітення Господнє, 1701 р., Закарпаття
Стрітення Господнє, іконостас храму св. Параскеви, м. Львів. Львівська школа іконопису, поч. 17 ст.
Стрітення Господнє, 1729 р., із головного іконостасу Успенського собору Києво-Печерської лаври, НХМУ
За матеріалами Михайла Скопа