Мода - це форма стандартизованої поведінки, коли людина підганяється під стандарт. Мода має різні функції,одна з яких психологічна розрядка. Але мода - це також спосіб звернути на себе увагу.
Яку небезпеку несе сучасна мода? Яка захована тут пастка? Багато дівчат стараються вдягатися модно, пробують бути на рівні, намагаються бути схожими на модель з обкладинок журналу. І вони не завжди розуміють, чому на вулиці з ними починають відбуватися небажані і неприємні події. Справа в тому, що є кілька стилів оформлення своєї зовнішності. Одним із них є стиль жінки-вампіра. Такі жінки намагаються вдягатися так, щоб максимально вразити чоловіків наповал. Якщо ви згадали фільм "Дівчата", там дівчина Тося, яка мрійливо хотіла щоб "чоловіки падали до її ніг штабелями".
Так от такі жінки заставляють чоловіків знесиленими падати після одного погляду на них. Практично вся сучасна мода направлена на цей результат. Жіноча мода побудована на "сексуальних пастках": напівпрозорий одяг, глибокий виріз (іноді незрозуміло чи є взагалі спідниця чи це один суцільний розріз), нерозумні декольте... Коли помада і взагалі макіяж такого яскравого кольору, що не можливо не обернутися. Це все зорова пастка!
Вони заставляють повернутися і звернути увагу. Це властивість людського сприймання. Спостерігаючи таку реакцію, дівчина починає думати: "О, спрацювало! Значить, так і треба. Подивіться, значить, я справжня жінка! Повз мене не можливо пройти! Всі оглядаються". Вона ще не розуміє, що за цією розмальовкою є інший сенс.
В психології спілкування ділиться на два типи: вербальне і невербальне (яке здійснюють за допомогою зовнішньості, міміки, пантоміміки, інтонації). Так от на рівні слів ми можемо повідомляти одну інформацію, а невербально - зовсім іншу інформацію. І коли дівчина оформляє себе яскраво, якщо вона обвішана сексуальними пастками і в такому вигляді виходить в люди, вона передає про себе повністю однозначну інформацію. Вона наче кричить своєю зовнішністю: "У мене сексуальні проблеми! Я пропоную інтимні відносини". Така жінка-вампір може бути розмальована, як матрошка, але очі в неї злякані, в них читається сором'язливість. Хоча вона лише пробує бути як всі, відповідати "міжнародним стандартам". Подивилася журнали і так само себе намалювала.
Моя подруга, яка зараз поїхала в Австралію, відносилася до цього типу жінок і вдягалася дуже відверто. Якось в черговий раз вона прийшла до мене зі жалобою про те, що неможливо вийти в місто, що молоді чоловіки кидаються на неї. Справа в тому, що вона була налаштована на шлюб зі своїм хлопцем, і їй не були потрібні додаткові знайомства. Але на невербальному рівні вона повідомляла про себе іншу інформацію. Саме тому до неї підходили чоловіки і пропонували знайомство з відповідними намірами. На їх залицяння моя подруга відповідала в дуже різкій формі, огризалася і хамила. В такій ситуації, як правило, самолюбство чоловіків зазнається, і вони починають думати: "Вона вважає, що я її недостойний". І починають у відповідь на неї нападати, ображати.
Я пояснила їй що необхідно почати зі себе, змінити свій зовнішній вигляд. Я говорила їй: "Ти ж пропонуєш себе через свій одяг!". Зрозуміло, що журнали, які рекламують такий одяг зацікавлені в продажах, їм за рекламу гроші платять. Але на це моя подруга говорила: "Я не хочу бути сірою мишею!". В результаті закінчилося все дуже тяжко...
В психології є спеціальний термін "віктимність" (здатність людини ставати жертвою у відносинах, від англійського vісtіm). Перший, хто став займатися подібними розробками- група під керівництвом Джеймса О'Ніла. Вони проводили досліди серед людей, котрі заявляли про свою невезучість. "Я нікому нічого поганого не роблю. Чому всі на мене нападають?" Коли почали досліджувати цих людей, виявилося, що вони відрізняються від інших. Ці люди на рівні слів говорять одне, а на рівні свого зовнішнього вигляду повідомляють інше.
Наша сучасна мода штампує віктимних людей. Людей, у яких з'являються проблеми непорозуміння з оточуючими. Це я спеціально говорю для дівчат і жінок, які надають перевагу стилю "вамп". Треба знайти золоту середину і зрозуміти, що красиво - не означає вульгарно. При навчанні в Москві мені запам'яталося, як один іноземець сказав, що в Москві дуже багато красивих жінок, які вдягнуті як проститутки.
Дуже часто на це налаштовує і реклама. Один час по телевізору показували ролик. В цьому ролику жінка їде на велосипеді, зупиняється машина, вона пересідає в машину, в якій сидять молоді люди. Якщо часто показувати цей ролик, він розкріпачує жіноче мислення. Жінка починає думати: "А раптом це принц? А раптом мені пощастить? І взагалі, яка різниця - жінка в машині за кермом чи чоловік".
Коли психологи почали досліджувати причини згвалтувань, виявилося, що однією з причин є провокаційна поведінка жінок. Вона може в спокусливому одязі гуляти ввечері, або сідати в машину до сторонніх людей. Тобто, вона сама дуже легко входить в цю небезпечну ситуацію.
Коли ми говоримо,що чоловіки такі-сякі, що часом поводяться як тварини, ми мусимо пам'ятати, що чоловік з жінкою поводить себе так, як вона дозволяє зі собою поводитись. Один і цей же чоловік з різними жінками по-різному себе поводить.
Після перегляду цього рекламного ролику я спостерігала таку ситуацію. На зупинці дві дівчині зупиняли машини. В результаті поряд зупинилася машина, з вікна якої виглядали молоді люди і запрошували дівчатам покататися. Після їх відмови прозвучало питання: «Ви чого? Боїтеся нас?» Потім прозвучав сміх дівчат. В результаті вони сіли в машину і поїхали.
Якщо згадати принцип, про те, що чоловік веде себе з дівчатами так, як йому дозволяється, тут можна сказати, що дівчина оцінює себе за гроші. Вони такі розпущені, сміливі. Що таких берегти? Що таких завойовувати? Яке тут може бути самолюбство і гідність? Вони самі себе пропонують!
Але твоє ж самолюбство повинно залишитися! Виховання ж є! Ти повинна про щось задуматися, а не тільки прогулювати життя.
В даній ситуації дівчина дає зрозуміти, що вона себе ні в що не ставить. Ці хлопці, до речі, також абсолютно віктимні. Якщо вони так легко підсаджують дівчат, ще незрозуміло, хто кого переграє. Може це взагалі якась аферистка. І якщо справа дійде до інтимних відносин, то хто знає, у кого в майбутньому будуть проблеми.
Проблему віктимності треба просто зрозуміти і намагатися її виправити. Одне діло, коли жінка хоче бути привабливою. Це цілком природно, коли в неї до цього є внутрішнє бажання. Але у всім треба дотримуватися міри. Дівчата, ваші сексуальні пастки свідчать про те, що ви являєтеся доступними. Хіба цього ви хотіли сказати своєю зовнішністю?
Коли я одного разу дивилася передачу з участю модельєра Слави Зайцева, він говорив жорстокі і цинічні слова. Він сказав, що красива жінка-модель для нього являється вішалкою. Так і жінка, яка працює тільки над своєю зовнішністю, стає вішалкою для красивого одягу.
Декілька років тому вчені проводили досліди і вивчали еталон жінки. В цьому експерименті приймали участь хлопчики, юнаки і чоловіки, які висловлювали свою думку про ідеальну жінку. Виявилося, що думають вони про одне і теж. Жінка, за словами чоловіка, повинна бути привабливою, розумною (деякі говорили про «хорошу співрозмовницю»), жіночною. Адже це все дуже взаємопов'язано. Важлива не тільки зовнішність, а й духовний стан. Людина складається не тільки з тіла. У людина також є душа і дух. Зверніть увагу на себе, подивіться на своїх подруг. Коли у дівчини хороший настрій, в неї обличчя стає м’якше, воно світиться. У неї навіть зовнішність преображається. При поганому настрої обличчя зморщується, перекривається і от перед вами вже інше людина. Зверніть увагу на себе, подумайте про своє майбутнє. Не варто іти по стежці жінки-вампіра.
Щодо хлопців хочу сказати наступне. В свій час проводили досліди на тему «Мода і характер чоловіків і жінок». Тут виявилася ще одна функція моди – компенсуюча. Більшість чоловіків, які більше уваги приділяють моді, як правило, не розвинені духовно. В них таким чином відбувається компенсація внутрішнього світу з допомогою зовнішнього. І така недорозвиненість проявляється в сімейному житті дуже швидко. Це питання особливо актуальне для молодих дівчат, котрі рано одружуються. Запитаєшся в неї: «А який він?» А вона відповідає: «Він такий красивий!» Зріла жінка так ніколи не скаже. Для неї подібний фактор має другорядне значення.
Професор психології монахиня Ніна (Кригіна)
© Переклад Православного молодіжного веб-порталу hram.lviv.ua
Яку небезпеку несе сучасна мода? Яка захована тут пастка? Багато дівчат стараються вдягатися модно, пробують бути на рівні, намагаються бути схожими на модель з обкладинок журналу. І вони не завжди розуміють, чому на вулиці з ними починають відбуватися небажані і неприємні події. Справа в тому, що є кілька стилів оформлення своєї зовнішності. Одним із них є стиль жінки-вампіра. Такі жінки намагаються вдягатися так, щоб максимально вразити чоловіків наповал. Якщо ви згадали фільм "Дівчата", там дівчина Тося, яка мрійливо хотіла щоб "чоловіки падали до її ніг штабелями".
Так от такі жінки заставляють чоловіків знесиленими падати після одного погляду на них. Практично вся сучасна мода направлена на цей результат. Жіноча мода побудована на "сексуальних пастках": напівпрозорий одяг, глибокий виріз (іноді незрозуміло чи є взагалі спідниця чи це один суцільний розріз), нерозумні декольте... Коли помада і взагалі макіяж такого яскравого кольору, що не можливо не обернутися. Це все зорова пастка!
Вони заставляють повернутися і звернути увагу. Це властивість людського сприймання. Спостерігаючи таку реакцію, дівчина починає думати: "О, спрацювало! Значить, так і треба. Подивіться, значить, я справжня жінка! Повз мене не можливо пройти! Всі оглядаються". Вона ще не розуміє, що за цією розмальовкою є інший сенс.
В психології спілкування ділиться на два типи: вербальне і невербальне (яке здійснюють за допомогою зовнішньості, міміки, пантоміміки, інтонації). Так от на рівні слів ми можемо повідомляти одну інформацію, а невербально - зовсім іншу інформацію. І коли дівчина оформляє себе яскраво, якщо вона обвішана сексуальними пастками і в такому вигляді виходить в люди, вона передає про себе повністю однозначну інформацію. Вона наче кричить своєю зовнішністю: "У мене сексуальні проблеми! Я пропоную інтимні відносини". Така жінка-вампір може бути розмальована, як матрошка, але очі в неї злякані, в них читається сором'язливість. Хоча вона лише пробує бути як всі, відповідати "міжнародним стандартам". Подивилася журнали і так само себе намалювала.
Моя подруга, яка зараз поїхала в Австралію, відносилася до цього типу жінок і вдягалася дуже відверто. Якось в черговий раз вона прийшла до мене зі жалобою про те, що неможливо вийти в місто, що молоді чоловіки кидаються на неї. Справа в тому, що вона була налаштована на шлюб зі своїм хлопцем, і їй не були потрібні додаткові знайомства. Але на невербальному рівні вона повідомляла про себе іншу інформацію. Саме тому до неї підходили чоловіки і пропонували знайомство з відповідними намірами. На їх залицяння моя подруга відповідала в дуже різкій формі, огризалася і хамила. В такій ситуації, як правило, самолюбство чоловіків зазнається, і вони починають думати: "Вона вважає, що я її недостойний". І починають у відповідь на неї нападати, ображати.
Я пояснила їй що необхідно почати зі себе, змінити свій зовнішній вигляд. Я говорила їй: "Ти ж пропонуєш себе через свій одяг!". Зрозуміло, що журнали, які рекламують такий одяг зацікавлені в продажах, їм за рекламу гроші платять. Але на це моя подруга говорила: "Я не хочу бути сірою мишею!". В результаті закінчилося все дуже тяжко...
В психології є спеціальний термін "віктимність" (здатність людини ставати жертвою у відносинах, від англійського vісtіm). Перший, хто став займатися подібними розробками- група під керівництвом Джеймса О'Ніла. Вони проводили досліди серед людей, котрі заявляли про свою невезучість. "Я нікому нічого поганого не роблю. Чому всі на мене нападають?" Коли почали досліджувати цих людей, виявилося, що вони відрізняються від інших. Ці люди на рівні слів говорять одне, а на рівні свого зовнішнього вигляду повідомляють інше.
Наша сучасна мода штампує віктимних людей. Людей, у яких з'являються проблеми непорозуміння з оточуючими. Це я спеціально говорю для дівчат і жінок, які надають перевагу стилю "вамп". Треба знайти золоту середину і зрозуміти, що красиво - не означає вульгарно. При навчанні в Москві мені запам'яталося, як один іноземець сказав, що в Москві дуже багато красивих жінок, які вдягнуті як проститутки.
Дуже часто на це налаштовує і реклама. Один час по телевізору показували ролик. В цьому ролику жінка їде на велосипеді, зупиняється машина, вона пересідає в машину, в якій сидять молоді люди. Якщо часто показувати цей ролик, він розкріпачує жіноче мислення. Жінка починає думати: "А раптом це принц? А раптом мені пощастить? І взагалі, яка різниця - жінка в машині за кермом чи чоловік".
Коли психологи почали досліджувати причини згвалтувань, виявилося, що однією з причин є провокаційна поведінка жінок. Вона може в спокусливому одязі гуляти ввечері, або сідати в машину до сторонніх людей. Тобто, вона сама дуже легко входить в цю небезпечну ситуацію.
Коли ми говоримо,що чоловіки такі-сякі, що часом поводяться як тварини, ми мусимо пам'ятати, що чоловік з жінкою поводить себе так, як вона дозволяє зі собою поводитись. Один і цей же чоловік з різними жінками по-різному себе поводить.
Після перегляду цього рекламного ролику я спостерігала таку ситуацію. На зупинці дві дівчині зупиняли машини. В результаті поряд зупинилася машина, з вікна якої виглядали молоді люди і запрошували дівчатам покататися. Після їх відмови прозвучало питання: «Ви чого? Боїтеся нас?» Потім прозвучав сміх дівчат. В результаті вони сіли в машину і поїхали.
Якщо згадати принцип, про те, що чоловік веде себе з дівчатами так, як йому дозволяється, тут можна сказати, що дівчина оцінює себе за гроші. Вони такі розпущені, сміливі. Що таких берегти? Що таких завойовувати? Яке тут може бути самолюбство і гідність? Вони самі себе пропонують!
Але твоє ж самолюбство повинно залишитися! Виховання ж є! Ти повинна про щось задуматися, а не тільки прогулювати життя.
В даній ситуації дівчина дає зрозуміти, що вона себе ні в що не ставить. Ці хлопці, до речі, також абсолютно віктимні. Якщо вони так легко підсаджують дівчат, ще незрозуміло, хто кого переграє. Може це взагалі якась аферистка. І якщо справа дійде до інтимних відносин, то хто знає, у кого в майбутньому будуть проблеми.
Проблему віктимності треба просто зрозуміти і намагатися її виправити. Одне діло, коли жінка хоче бути привабливою. Це цілком природно, коли в неї до цього є внутрішнє бажання. Але у всім треба дотримуватися міри. Дівчата, ваші сексуальні пастки свідчать про те, що ви являєтеся доступними. Хіба цього ви хотіли сказати своєю зовнішністю?
Коли я одного разу дивилася передачу з участю модельєра Слави Зайцева, він говорив жорстокі і цинічні слова. Він сказав, що красива жінка-модель для нього являється вішалкою. Так і жінка, яка працює тільки над своєю зовнішністю, стає вішалкою для красивого одягу.
Декілька років тому вчені проводили досліди і вивчали еталон жінки. В цьому експерименті приймали участь хлопчики, юнаки і чоловіки, які висловлювали свою думку про ідеальну жінку. Виявилося, що думають вони про одне і теж. Жінка, за словами чоловіка, повинна бути привабливою, розумною (деякі говорили про «хорошу співрозмовницю»), жіночною. Адже це все дуже взаємопов'язано. Важлива не тільки зовнішність, а й духовний стан. Людина складається не тільки з тіла. У людина також є душа і дух. Зверніть увагу на себе, подивіться на своїх подруг. Коли у дівчини хороший настрій, в неї обличчя стає м’якше, воно світиться. У неї навіть зовнішність преображається. При поганому настрої обличчя зморщується, перекривається і от перед вами вже інше людина. Зверніть увагу на себе, подумайте про своє майбутнє. Не варто іти по стежці жінки-вампіра.
Щодо хлопців хочу сказати наступне. В свій час проводили досліди на тему «Мода і характер чоловіків і жінок». Тут виявилася ще одна функція моди – компенсуюча. Більшість чоловіків, які більше уваги приділяють моді, як правило, не розвинені духовно. В них таким чином відбувається компенсація внутрішнього світу з допомогою зовнішнього. І така недорозвиненість проявляється в сімейному житті дуже швидко. Це питання особливо актуальне для молодих дівчат, котрі рано одружуються. Запитаєшся в неї: «А який він?» А вона відповідає: «Він такий красивий!» Зріла жінка так ніколи не скаже. Для неї подібний фактор має другорядне значення.
Професор психології монахиня Ніна (Кригіна)
© Переклад Православного молодіжного веб-порталу hram.lviv.ua
____________________________
Електромотоцикли
Електромотоцикли