В українському іконописі євангеліст Іван Богослов найчастіше зображається в апостольському ряді на іконостасі та Страшному Суді, у сцені Розп'яття, на Царських Дверях та на парусах храму. Його символ як євангелиста - орел, що походить із видіння пророка Єзекиїла про чотирьох вогняних херувимів. Символізує висоту богословської думки, що її Іоан виклав у своєму Євангелії. Хоч зрідка на його іконах можна бачити не орла, а ангела, що традиційно відноситься до Матвія. Апостол Іван найчастіше зображається у зелено-червоному або біло-синьому вбранні. Зазвичай, або сивий із довгою бородою (бо він прожив найдовше з апостолів) або зовсім юним (бо на момент Розп'яття йому було, вірогідно, 16 р.). У руках - Євангеліє, чаша зі змією або перо. Особливо цікава сцена написання Апокаліпсису на пустельній горі. Іван динамічно простягає руку до неба, а іншою благословляє Прохора. Той сидить і записує. Обоє зображені всередині печери.
Іван Богослов, 13 ст., Галицьке Євангеліє
Іван Богослов, Київський Псалтир, 1397
Іван Богослов, Апостол. Друкарня М. Сльози, Львів, 1639
Іван Богослов, 2 пол. 16 ст.
Іван Богослов, 18 ст., Софія Київська
Іван Богослов, 13 ст., Галицьке Євангеліє
Іван Богослов, Київський Псалтир, 1397
Іван Богослов, Апостол. Друкарня М. Сльози, Львів, 1639
Іван Богослов, 2 пол. 16 ст.
Іван Богослов, 18 ст., Софія Київська
За матеріалами Михайла Скопа