У постанові одного з Карфагенських Соборів говориться: «Наречений і наречена, після отримання благословення, повинні проводити наступну ніч у дівоцтві із благоговіння до отриманого благословення».
Церква засуджує нестримане проведення молодими людьми «медового місяця». Усякий щирий християнин ніколи не схвалить такого способу життя подружжя, при якому шлюб втрачає своє моральне значення і стає одним статевим зв'язком; почуттєва сторона виступає тут на перший план, займаючи неналежне їй місце.
І якщо молоді люди не хочуть перетворити свій «медовий місяць» у період різкого ослаблення сил і подавленого стану, сліз, сварок і взаємного невдоволення, то нехай стримують свої бажання. Їхня стриманість і помірність будуть винагороджені тихою радістю й щастям перших днів нового, спільного життя.
Помірність очікується від християн в усі недільні й святкові дні, дні причастя, покаяння й посту.
На необхідність дотримання цих постанов Соборів указує й преподобний Серафим Саровський. «...І ще зберігайте чистоту, зберігайте середи й п'ятниці, і святкові, і неділі. За незберігання чистоти, за недотримання середи й п'ятниці людьми діти народжуються мертвими, а при незберіганні свят і неділь жінки вмирають під час пологів», — говорив він юнакові, що вступав у шлюб.
Те ж писав в одному листі й старець Амвросій Оптинський:«Хвороба дружини вашої, можливо, була по вашій провині: або не почитали свят у подружніх відносинах, або не дотримувалися подружньої вірності, за що й караєтеся хворобами дружини».
Одна пара мала сина, що проявляв деяке каліцтво душі. Старець Леонід Оптинський говорив, що це покарання його батьків за недотримання свят.
У шлюбі від християнина потрібна поміркованість і помірність. Він так само, як і безшлюбний, повинен стримувати свою пристрасть, і його стан від безшлюбності відрізняється лише ступенем помірності.
Дружинам слід строго дотримуватися постанов Соборів і звичаїв перших християн, що зберігали себе в чистоті у святкові, недільні й пісні дні (середу й п'ятницю).
Церковний день починається з вечора, о 16:00-18:00, тому потрібно зберігати себе в переддень святкового або пісного дня, уважаючи їхнім закінченням вечір перед наступним днем.
Церква засуджує нестримане проведення молодими людьми «медового місяця». Усякий щирий християнин ніколи не схвалить такого способу життя подружжя, при якому шлюб втрачає своє моральне значення і стає одним статевим зв'язком; почуттєва сторона виступає тут на перший план, займаючи неналежне їй місце.
І якщо молоді люди не хочуть перетворити свій «медовий місяць» у період різкого ослаблення сил і подавленого стану, сліз, сварок і взаємного невдоволення, то нехай стримують свої бажання. Їхня стриманість і помірність будуть винагороджені тихою радістю й щастям перших днів нового, спільного життя.
Помірність очікується від християн в усі недільні й святкові дні, дні причастя, покаяння й посту.
На необхідність дотримання цих постанов Соборів указує й преподобний Серафим Саровський. «...І ще зберігайте чистоту, зберігайте середи й п'ятниці, і святкові, і неділі. За незберігання чистоти, за недотримання середи й п'ятниці людьми діти народжуються мертвими, а при незберіганні свят і неділь жінки вмирають під час пологів», — говорив він юнакові, що вступав у шлюб.
Те ж писав в одному листі й старець Амвросій Оптинський:«Хвороба дружини вашої, можливо, була по вашій провині: або не почитали свят у подружніх відносинах, або не дотримувалися подружньої вірності, за що й караєтеся хворобами дружини».
Одна пара мала сина, що проявляв деяке каліцтво душі. Старець Леонід Оптинський говорив, що це покарання його батьків за недотримання свят.
У шлюбі від християнина потрібна поміркованість і помірність. Він так само, як і безшлюбний, повинен стримувати свою пристрасть, і його стан від безшлюбності відрізняється лише ступенем помірності.
Дружинам слід строго дотримуватися постанов Соборів і звичаїв перших християн, що зберігали себе в чистоті у святкові, недільні й пісні дні (середу й п'ятницю).
Церковний день починається з вечора, о 16:00-18:00, тому потрібно зберігати себе в переддень святкового або пісного дня, уважаючи їхнім закінченням вечір перед наступним днем.
За матеріалами книги
"Що потрібно знати, приступаючи до Таїнства шлюбу"
"Що потрібно знати, приступаючи до Таїнства шлюбу"