Святкування Собору Архистратига Божого Михаїла та інших Небесних Сил безтілесних встановлено на початку IV століття на Помісному Лаодікійському Соборі, який відбувся за кілька років до Першого Вселенського Собору. На Лаодикійському Соборі 35-м правилом засудив і відкинув єретичне поклоніння ангелам як творцям і правителям світу і затвердив їх православне шанування. Свято призначене на листопад - дев'ятий місяць від березня (з якого в давнину починався рік), відповідно до числа 9-ти чинів ангельських. Восьмий же день місяця вказує на майбутній Собор всіх Сил Небесних в день Страшного Суду Божого, який святі отці називають "днем восьмим".

Ангельські чини поділяються на три ієрархії - вищу, середню і нижчу. В кожну ієрархію входять три чини.
У вищу ієрархію входять: Серафими, Херувими і Престоли. Ближче за всіх біля Пресвятої Трійці стоять шестикрилі Серафими (Полум'яні, Вогненні) (Іс. 6:2). Вони горять любов'ю до Бога та інших спонукають до неї.
Після серафимів біля Господа чекають багатоокі Херувими (Бут. 3:24). Їх ім'я означає: виявлення премудрості, просвічення, бо через них, сяючих світлом Богопізнання і розуміння таємниць Божих, посилається премудрість і просвіта для істинного богопізнання.
За Херувимами йдуть Богоносні по благодаті, дана їм для служіння, Престоли (Кол. 1:16), які таємничо і незбагненно носять Бога. Вони служать правосуддю Божому.
Середню ангельську ієрархію складають три чини: Панування, Сили і Влади.
Панування (Кол. 1:16) володарюють над подальшими чинами ангелів. Вони наставляють поставлених від Бога земних володарів мудрому керуванню. Панування вчать володіти почуттями, приборкувати гріховні прагнення, керувати плоттю духу, панувати над своєю волею, перемагати спокуси.
Сили (1 Пет. 3:22) виконують волю Божу. Вони творять чудеса і посилають благодать чудотворення і прозорливості Божим угодникам. Сили допомагають людям у несенні послуху, зміцнюють у терпінні, дарують духовну міцність і мужність.
Влади (1 Пет. 3:22; Кол. 1:16) мають владу приборкувати силу диявола. Вони відвертають від людей бісівські спокуси, стверджують подвижників, оберігають їх, допомагають людям у боротьбі зі злими помислами.
У нижчу ієрархію входять три чини: Начала, Архангели і Ангели.
Начала (Кол. 1:16) правлять над нижчими ангелами, направляючи їх до виконання Божественних повелінь. Їм доручено керувати Всесвітом, охороняти країни, народи, групи. Начала наставляють людей віддавати кожному честь, належну його званню. Вчать начальників виконувати посадові обов'язки не заради особистої слави і вигод, а заради честі Божої і користі ближніх.
Архангели (1 Сол. 4:16) благовіствують про велике і преславне, відкривають таємниці віри, пророцтва і розуміння Божої волі, зміцнюють в людях святу віру, просвіщаючи їх розум світлом Святого Євангелія.
Ангели (1 Пет. 3:22) найбільш близькі до людей. Вони сповіщають Божі наміри, наставляють людей до доброчесного й святого життя. Вони оберігають віруючих, утримують від падінь, підіймають занепалих, ніколи не залишають нас і завжди готові допомогти, якщо ми цього бажаємо.
Всі чини Небесних Сил носять спільну назву Ангелів - по суті свого служіння. Господь відкриває Свою волю вищим Ангелам, а вони, в свою чергу, просвічують інших.
Над усіма дев'ятьма чинами Господом поставлений святий Архістратиг Михаїл.
Архистратигу Михаїлу присвячено безліч монастирів, соборів, храмів. У стародавньому Києві відразу після прийняття християнства був споруджений Архангельський собор і влаштований монастир. Архистратиг Михаїл є покровителем столиці України міста Києва.
Зі Святого Письма і Священного Передання відомі також Архангели:
Гавриїл - фортеця (сила) Божа, провісник і служитель Божественної всемогутності (Дан. 8:16; Лк. 1:26);
Рафаїл - лікування Боже, цілитель людських недуг (Тов. 3:16; Тов. 12:15);
Уриїл - вогонь або світло Боже, просвітитель (3 Езд. 5:20);
Селафиїл - молитовник Божий, що спонукає до молитви (3 Езд. 5:16);
Ієгудиїл - славить Бога, зміцнює тих, хто працює для слави Господньої і клопоче про відплату їм за подвиги;
Варахиїл - давач Божого благословення на добрі справи, просить для людей милості Божої;
Ієремиїл - піднесення до Бога (3 Езд. 4:36).
День особливого шанування - 21 листопада (за нов.ст.).
грузовое такси - грузове таксі

Ангельські чини поділяються на три ієрархії - вищу, середню і нижчу. В кожну ієрархію входять три чини.
У вищу ієрархію входять: Серафими, Херувими і Престоли. Ближче за всіх біля Пресвятої Трійці стоять шестикрилі Серафими (Полум'яні, Вогненні) (Іс. 6:2). Вони горять любов'ю до Бога та інших спонукають до неї.
Після серафимів біля Господа чекають багатоокі Херувими (Бут. 3:24). Їх ім'я означає: виявлення премудрості, просвічення, бо через них, сяючих світлом Богопізнання і розуміння таємниць Божих, посилається премудрість і просвіта для істинного богопізнання.
За Херувимами йдуть Богоносні по благодаті, дана їм для служіння, Престоли (Кол. 1:16), які таємничо і незбагненно носять Бога. Вони служать правосуддю Божому.
Середню ангельську ієрархію складають три чини: Панування, Сили і Влади.
Панування (Кол. 1:16) володарюють над подальшими чинами ангелів. Вони наставляють поставлених від Бога земних володарів мудрому керуванню. Панування вчать володіти почуттями, приборкувати гріховні прагнення, керувати плоттю духу, панувати над своєю волею, перемагати спокуси.
Сили (1 Пет. 3:22) виконують волю Божу. Вони творять чудеса і посилають благодать чудотворення і прозорливості Божим угодникам. Сили допомагають людям у несенні послуху, зміцнюють у терпінні, дарують духовну міцність і мужність.
Влади (1 Пет. 3:22; Кол. 1:16) мають владу приборкувати силу диявола. Вони відвертають від людей бісівські спокуси, стверджують подвижників, оберігають їх, допомагають людям у боротьбі зі злими помислами.
У нижчу ієрархію входять три чини: Начала, Архангели і Ангели.
Начала (Кол. 1:16) правлять над нижчими ангелами, направляючи їх до виконання Божественних повелінь. Їм доручено керувати Всесвітом, охороняти країни, народи, групи. Начала наставляють людей віддавати кожному честь, належну його званню. Вчать начальників виконувати посадові обов'язки не заради особистої слави і вигод, а заради честі Божої і користі ближніх.
Архангели (1 Сол. 4:16) благовіствують про велике і преславне, відкривають таємниці віри, пророцтва і розуміння Божої волі, зміцнюють в людях святу віру, просвіщаючи їх розум світлом Святого Євангелія.
Ангели (1 Пет. 3:22) найбільш близькі до людей. Вони сповіщають Божі наміри, наставляють людей до доброчесного й святого життя. Вони оберігають віруючих, утримують від падінь, підіймають занепалих, ніколи не залишають нас і завжди готові допомогти, якщо ми цього бажаємо.
Всі чини Небесних Сил носять спільну назву Ангелів - по суті свого служіння. Господь відкриває Свою волю вищим Ангелам, а вони, в свою чергу, просвічують інших.
Над усіма дев'ятьма чинами Господом поставлений святий Архістратиг Михаїл.
Архистратигу Михаїлу присвячено безліч монастирів, соборів, храмів. У стародавньому Києві відразу після прийняття християнства був споруджений Архангельський собор і влаштований монастир. Архистратиг Михаїл є покровителем столиці України міста Києва.
Зі Святого Письма і Священного Передання відомі також Архангели:
Гавриїл - фортеця (сила) Божа, провісник і служитель Божественної всемогутності (Дан. 8:16; Лк. 1:26);
Рафаїл - лікування Боже, цілитель людських недуг (Тов. 3:16; Тов. 12:15);
Уриїл - вогонь або світло Боже, просвітитель (3 Езд. 5:20);
Селафиїл - молитовник Божий, що спонукає до молитви (3 Езд. 5:16);
Ієгудиїл - славить Бога, зміцнює тих, хто працює для слави Господньої і клопоче про відплату їм за подвиги;
Варахиїл - давач Божого благословення на добрі справи, просить для людей милості Божої;
Ієремиїл - піднесення до Бога (3 Езд. 4:36).
День особливого шанування - 21 листопада (за нов.ст.).