Слідкуйте за нами:
Розділи новин
  • Нові публікації
  • Коментують
  • Про Пилипівку (Різдвяний піст)
    Починається Різдвяний Піст: як правильно постувати? Початок…
  • Про святкування Хелловіну
    Більшість бравих шанувальників цього «не святого свята» навіть не…
  • Проповідь у 23-ту неділю після П’ятидесятниці
    Неділя 23-тя після П’ятидесятниці. Зцілення гадаринського…
  • Воздвиження Чесного і Животворчого Хреста Господнього
    Історія свята Воздвиження Хреста Господнього Особливості…
  • МОЛИТВИ ПРО УСПІШНЕ НАВЧАННЯ ТА САМОСТІЙНЕ ЖИТТЯ ДИТИНИ
    - МОЛИТВА ПЕРЕД ПОЧАТКОМ НАВЧАННЯ ДИТИНИ - МОЛИТВА ЗА ДІТЕЙ, ЩО…
  • Популярне
  • Про Пилипівку (Різдвяний піст)
    Починається Різдвяний Піст: як правильно постувати? Початок…
  • Опитування
    Коли Ти святкуєш Жіночий день?
    у Неділю жінок-мироносиць
    8 березня
    • Хмаринка теґів
    • Календар
    • Архів
    «    Грудень 2024    »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
     
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
     
    Листопад 2024 (1)
    Жовтень 2024 (2)
    Вересень 2024 (2)
    Червень 2024 (1)
    Травень 2024 (4)
    Березень 2024 (1)

    Знайшли помилку?

    Виділіть слова з помилкою і натисніть Ctrl + Enter

    Церква після апостолів

    Десятиліття, що відокремлюють апостольський “початок” Церкви від середини ІІ ст., залишили нам дуже мало пам’яток. Ми майже нічого не знаємо про ріст Церкви, про первісний розвиток її організації, навчання, богослужіння. Це дало можливість усіляким “реформаторам” християнства або ж “науковій” критиці припускати щодо цієї епохи всілякі гіпотези, по-своєму відтворювати і тлумачити її. У ній обов’язково хотіли побачити якусь “метаморфозу” Церкви, розрив з первісною “ідеєю” християнства, відображеною в Євангелії. Організована Церква з її ієрархією, навчанням, дисципліною, якою знову бачимо її в середині ІІ ст. – є начебто продуктом цих криз, “пристосуванням” до соціальних умов. Розплавлена, розпливчаста віра волею-неволею відлилася нібито у форми думки тієї епохи, “еллінізувалась”, відобразила вплив і потреби суспільства, що прийняло її.

    Нарис історії Манявського Хресто-Воздвиженського монастиря

    Нарис історії Манявського Хресто-Воздвиженського монастиряМанявський Хресто-Воздвиженський чоловічий монастир, названий в історії другим Афоном, твердиня православ’я. Ця древня святиня розташована між гірськими скелями Карпат, поблизу с. Маняви на Івано-Франківщині. Між схилами гір, вкритих вічно зеленими смереками, з цілющою джерельною водою та мікрокліматом, розташоване це унікальне диво зодчих і природи.

    Кам'яна архітектура Києва доби Петра Могили: питання стилю

    Доба Петра Могили зараз приваблює дослідників як через загальне зростання інтересу до вітчизняної історії, спричинене проголошенням незалежності України, так і в зв'язку з нещодавнім (1997 року) святкуванням 400-річного ювілею цього визначного діяча та його канонізацією православними церквами України. Діяльність славетного митрополита привела до реформування української православної церкви, піднесення культури, зокрема літератури та освіти, відбудови багатьох храмів - визначних пам'яток історії та архітектури Києва.

    Ноїв ковчег знайдений!

    Ноїв ковчег знайдений!Ноїв Ковчег знайдений!. Археологи знайшли Ноїв Ковчег! Отже, потоп був!
    Рон Уайетт зробив 5 основних відкриттів: Ноїв Ковчег, Содом і Гоморра, Маршрут Виходу, гора Синай і Ковчег Завіту. Окрім цього йому став відомий метод будівництва пірамід і історія Йосифа в давньому Єгипті. Всі ці відкриття були зроблені в останніх 50 років. Документальні фільми про ці та інші відкриття можна закачати і проглянути на сайті: Клік

    Походження і сутність чернецтва

    Слово "монах" означає усамітнений. На православному Сході ченці називаються по-іншому - калугерами (добрими старцями). Чернецтво - особливий стан у Церкві, при цьому, проте, воно не являє собою третього, поряд із кліриками і мирянами, стану в церковному народі, оскільки одні ченці належать до чину кліриків, а інші, як і прості миряни, не мають сану. Чернецтво - інститут, що виріс історично, але корені його закладені вже в самій євангельській проповіді. Господь Ісус Христос призивав Своїх учнів до досконалості, зреченню від благ світу. Шлях до такого зречення лежить і через обітницю дівоцтва.

    Cвященномученик Макарій та наша Церква

    Cвященномученик Макарій та наша ЦеркваСьогодні ми, браття, святкуємо пам’ять священомуч. Макарія, митрополита Київського, мощі якого спочивають серед нас у святім осередку нашої Української Церкви — в св. Софії, і якби на віки з’єднали святе його ім’я з цим св. храмом, а разом з тим і з нашою святою Українською Церквою. Яка сумна доля на землі була цього святого — Макарія. Він в кінці 15-го віку був обраний на митрополита Київського і всієї України в місті Вильні в Литві, але ні Києва, ні України за свого земного життя й в очі не бачив, бо по всій Україні тоді ще ширяли загони татарів; жити тут було небезпечно не тільки митрополитові, а простому чоловікові.
    День пам'яті - 14 травня (новий стиль).

    Аспекти життя перших християн (частина І)

    Аспекти життя перших християн (частина І)Маючи намір описувати життя перших християн, ми, по-перше, зупинимося на тих з них, хто чув вчення від самих апостолів і знаходився під їх керівництвом в Єрусалимській Церкві, яку Ісус Христос власними руками заклав на камені віру і за прикладом синагоги, яка була не лише зразком, але і матеріалом подальших церков в різних країнах.

    Яку віру прийняв рівноапостольний св. князь Володимир?

    Яку віру прийняв рівноапостольний св. князь Володимир?Наша Православна Церква має великого свого святого Рівноапостольного князя Володимира. Згадуємо наше минуле — часи, коли в розквіті слави й могутності Київської Русі на золотокованім княжім престолі володів майже всіма руськими землями наш князь — «сонечко ясне» Володимир Великий. У нашій уяві постає, мов живий, образ князя з його дружиною при хрещенні киян у Дніпрі, що дало початок загального поширення християнства по всій Русі, поміж всіма руськими племенами.

    Церковний рух в Україні у XVI столітті

    Церковний рух в Україні у XVI століттіПравославна церква не була безборонним глядачем усього того, що принесли їй реформаційні рухи та католицька реакція. Протестантські ідеї захопили інтелігенцію та міщанство, а почасти й духовенство; різні сектанти боролися, звичайно, не тільки з католиками, але й з православними. Скрізь почали голосно говорити про занепад православної церкви, про малу моральність вищої духовної влади, про непорядки в управлінні і т. ін., що дійсно почасти відповідало правді. Усе це відразу примусило духовенство критичніше глянути на себе "й пізнати свої недоліки".

    Історичні свідчення про Ісуса Христа

    Історичні свідчення про Ісуса ХристаСпостерігаючи за сучасними відносинами між християнством і його науковими критиками можна констатувати факт певного примирення. Ні, бажаючих покритикувати християнство не стало менше, можливо навіть навпаки – більше, однак серед опонентів християнства сьогодні набагато менше науковців ніж, наприклад у минулому столітті. На сьогодні важко знайти ґрунтовне наукове видання із серйозною, а тим паче свіжою аргументованою критикою християнства.

    "Повчання дітям" Мономаха

    "Повчання дітям" МономахаЯ недостойний, дідом своїм Ярославом Мудрим і батьком своїм, і матір’ю своєю з роду Мономахів був наречений руським іменем Володимир. Сидячи на санях, тобто збираючись уже помирати, звертаюсь до вас із цим словом. Слухаючи мою грамотицю, не посмійтесь над нею, а прийміть її до свого серця, і не лінуйтеся, а щиро трудіться Що таке людина. Як подумаєш про це? Велика розумом людина, та не може осягнути вона всіх чудес землі.

    Коротка історія Антиохійської Православної Церкви

    Коротка історія Антиохійської Православної ЦерквиАнтиохія була заснована в 300 р. до Р. Х. Селевком I Никатором, першим царем династії Селевкидів (304 - 281 рр. до Р.Х.). Її вигідне географічне положення дозволяло контролювати основні торгові шляхи, завдяки чому, Антиохія дуже скоро стала багатою столицею держави. В 64 році до Р. Х. Сірія і, отже, Антиохія, стають частиною Римської імперії, і протягом I - II ст. по Р.Х. вона займає третє місце по величині і значенню серед римських міст, поступаючись тільки Риму і Олександрії. Більшість місцевого населення міста складали еллінізовані сірійці.
    Сортувати статті за: датою | популярністю | відвідуваністю | коментарями | абеткою