Таїнство Сповіді, як і будь-яке інше Таїнство Церкви, вимагає особистої участі в ньому людини. Приходячи на сповідь, кожен має розуміти, що у Таїнстві відбувається безпосередня реальна зустріч з Богом, де Господь - знавець нашого серця, через священика прощає щиро розкаяні гріхи.
Сповідь не є формальним перерахуванням своїх гріхів з наступним їх пробаченням. Сповідь - це акт доброї волі, результат усвідомлення власної недосконалості, небажання жити з гріхом, бажання отримати від Бога підтримку, і тільки тоді - пробачення. А можливо це лише за умови щирого і вільного наміру кожної людини. Тому сповідування гріхів за когось, хоча б воно і мало благі наміри, не буде мати сили.
Цілком зрозуміле хвилювання батьків за духовний стан своїх дітей. Вихід із ситуації один - молитва до Господа про їх врозумління та послідовне ненав'язливе виховання в них покаянних відчуттів та самостійного бажання прийти до сповіді.
Таїнство Сповіді, як і будь-яке інше Таїнство Церкви, вимагає особистої участі в ньому людини. Приходячи на сповідь, кожен має розуміти, що у Таїнстві відбувається безпосередня реальна зустріч з Богом, де Господь - знавець нашого серця, через священика прощає щиро розкаяні гріхи.
Сповідь не є формальним перерахуванням своїх гріхів з наступним їх пробаченням. Сповідь - це акт доброї волі, результат усвідомлення власної недосконалості, небажання жити з гріхом, бажання отримати від Бога підтримку, і тільки тоді - пробачення. А можливо це лише за умови щирого і вільного наміру кожної людини. Тому сповідування гріхів за когось, хоча б воно і мало благі наміри, не буде мати сили.
Цілком зрозуміле хвилювання батьків за духовний стан своїх дітей. Вихід із ситуації один - молитва до Господа про їх врозумління та послідовне ненав'язливе виховання в них покаянних відчуттів та самостійного бажання прийти до сповіді.
Митрополит Володимир
Сповідь не є формальним перерахуванням своїх гріхів з наступним їх пробаченням. Сповідь - це акт доброї волі, результат усвідомлення власної недосконалості, небажання жити з гріхом, бажання отримати від Бога підтримку, і тільки тоді - пробачення. А можливо це лише за умови щирого і вільного наміру кожної людини. Тому сповідування гріхів за когось, хоча б воно і мало благі наміри, не буде мати сили.
Цілком зрозуміле хвилювання батьків за духовний стан своїх дітей. Вихід із ситуації один - молитва до Господа про їх врозумління та послідовне ненав'язливе виховання в них покаянних відчуттів та самостійного бажання прийти до сповіді.
Таїнство Сповіді, як і будь-яке інше Таїнство Церкви, вимагає особистої участі в ньому людини. Приходячи на сповідь, кожен має розуміти, що у Таїнстві відбувається безпосередня реальна зустріч з Богом, де Господь - знавець нашого серця, через священика прощає щиро розкаяні гріхи.
Сповідь не є формальним перерахуванням своїх гріхів з наступним їх пробаченням. Сповідь - це акт доброї волі, результат усвідомлення власної недосконалості, небажання жити з гріхом, бажання отримати від Бога підтримку, і тільки тоді - пробачення. А можливо це лише за умови щирого і вільного наміру кожної людини. Тому сповідування гріхів за когось, хоча б воно і мало благі наміри, не буде мати сили.
Цілком зрозуміле хвилювання батьків за духовний стан своїх дітей. Вихід із ситуації один - молитва до Господа про їх врозумління та послідовне ненав'язливе виховання в них покаянних відчуттів та самостійного бажання прийти до сповіді.
Митрополит Володимир