Господь Ісус Христос,роз'яснюючи вчення про Царство Боже, сказав: "До чого уподібню Царство Боже?" Воно подібне до закваски, яку жінка, взявши, поклала на три міри борошна, аж поки не вкисне все".
Проста і стисла ця притча, та глибокий подвійний зміст міститься в ній: загальноісторичний процес спасіння людей і особистий процес спасіння кожної людини.
Історичний процес: Після всесвітнього потопу від синів Ноєвих – Сима, Хама і Яфета виникли три раси людського роду: семіти, хаміти і яфетити. Вони і є три мірки борошна, в які Христос вкладає Свою небесну закваску – Святого Духа, вкладає усім расам людським, без будь-якого обмеження та винятку.
Як жінка за допомогою закваски перетворює звичайне борошно на хліб, так і Христос за допомогою Духа Святого перетворює звичайних людей на синів Божих, на безсмертних жителів Царства Небесного.
Процес закваски почався в день зішестя Святого Духа на апостолів і триває дотепер, і триватиме до кінця віку – аж доки не вкисне все.
Особистий процес: Спаситель, через хрещення в ім'я Пресвятої Тройці, дає небесну закваску – дари Св. Духа, силу благодаті – душі кожної людини, тобто головним здібностям чи силам людської душі: розуму, почуттю (серцю) і волі. Це і є "три міри". Усі три сили душі людської гармонійно ростуть і підносяться до неба, сповнюючись світлом розуму, теплом любові і славою добрих справ, творячи людей синами і дочками Божими, спадкоємцями Царства Небесного.
Господь дав у приклад жінку тому, що жінка, як дружина і мати, з любов'ю готує домашній хліб для дітей і всіх домашніх, тоді як чоловік-пекар готує хліб для продажу, розраховуючи на прибуток, на вигоду.
(Див.: Мф 13, 33; Лк 13, 20–21).
ЗАКОН БОЖИЙ
Проста і стисла ця притча, та глибокий подвійний зміст міститься в ній: загальноісторичний процес спасіння людей і особистий процес спасіння кожної людини.
Історичний процес: Після всесвітнього потопу від синів Ноєвих – Сима, Хама і Яфета виникли три раси людського роду: семіти, хаміти і яфетити. Вони і є три мірки борошна, в які Христос вкладає Свою небесну закваску – Святого Духа, вкладає усім расам людським, без будь-якого обмеження та винятку.
Як жінка за допомогою закваски перетворює звичайне борошно на хліб, так і Христос за допомогою Духа Святого перетворює звичайних людей на синів Божих, на безсмертних жителів Царства Небесного.
Процес закваски почався в день зішестя Святого Духа на апостолів і триває дотепер, і триватиме до кінця віку – аж доки не вкисне все.
Особистий процес: Спаситель, через хрещення в ім'я Пресвятої Тройці, дає небесну закваску – дари Св. Духа, силу благодаті – душі кожної людини, тобто головним здібностям чи силам людської душі: розуму, почуттю (серцю) і волі. Це і є "три міри". Усі три сили душі людської гармонійно ростуть і підносяться до неба, сповнюючись світлом розуму, теплом любові і славою добрих справ, творячи людей синами і дочками Божими, спадкоємцями Царства Небесного.
Господь дав у приклад жінку тому, що жінка, як дружина і мати, з любов'ю готує домашній хліб для дітей і всіх домашніх, тоді як чоловік-пекар готує хліб для продажу, розраховуючи на прибуток, на вигоду.
(Див.: Мф 13, 33; Лк 13, 20–21).
ЗАКОН БОЖИЙ